Sari direct la conținut

Gandul: Casatoria intre vedete influenteaza negativ vanzarile

Daca o nunta iti poate ridica nivelul multumirii sufletesti, nu aceleasi efecte le are asupra bugetului tau. Si nu vorbim despre cheltuielile firesti cu petrecerea, ci despre „pagube colaterale” mai putin obisnuite. Daca esti vedeta, activezi in bransa muzicala, iar perechea ta are aceeasi specializare, odata ce v-ati unit destinele, asteptati-va sa va scada incasarile.

Au patit-o numeroase cupluri de celebritati, pe care fanii le-au „taxat” odata ce si-au schimbat statutul marital. Cele mai proaspete victime ale acestei reactii sunt Beyoncé si Jay-Z. In prima saptamana de dupa nunta, cei doi s-au trezit ca le-au scazut vanzarile de discuri. Poate ca admiratorii i-au „pedepsit” pentru faptul ca s-au casatorit in secret, iar masele largi n-au avut acces la fericitul eveniment.

Nu la fel de „discreti” au fost Jennifer Lopez si Marc Anthony, de la nunta carora au razbatut in presa mondena cateva imagini. Chiar si asa, J.Lo si „printul consort” au trecut, imediat dupa casatorie, printr-o perioada nefasta in ceea ce priveste veniturile obtinute de pe urma vanzarii de albume. Pana sa se marite, Jennifer lansase trei materiale muzicale, care s-au vandut, in total, in peste 8 milioane de exemplare numai in Statele Unite. Cel dintai disc scos din postura de femeie „la casa ei” s-a vandut in doar 731.000 de copii, in vreme ce aparitiile discografice din 2007 pot fi considerate un fiasco: din ele s-au cumparat, la un loc, doar 354.000 de exemplare.

Marc Anthony a experimentat un fenomen similar. Intre 1994 si 2004 a lansat 7 albume, vandute, in total, in 2,5 milioane de copii. Primul sau disc de barbat insurat, scos in 2006, a interesat doar 151.000 de cumparatori.

Rapperul Nas si cantareata R&B Kelis sunt un alt exemplu de esec postmarital. Odata casatoriti, au trecut prin vremuri grele din punctul de vedere al vanzarilor.

Integral in Gandul.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro