General Motors promite ca de acum incolo va tine cont si de dorintele clientilor
General Motors promite ca isi va schimba modul de a face business si va tine cont mai mult de dorintele clientilor in viitor, pentru a reusi sa devina profitabila si sa poata inapoia banii primiti sub forma de ajutoare de la stat, scrie Financial Times.
General Motors a iesit dupa 40 de zile din faliment, a scapat de o mare parte din datorii si este detinuta in proportie de 60% de guvernul SUA.
„Din acest moment eforturile noastra vor merge in directia clientilor si vrem sa dam inapoi banii primiti de la contribuabili”, spune Fritz Henderson, seful GM. El a adaugat ca vrea sa lanseze un site numit „Tell Fritz”, unde consumatorii sa spuna ce doresc si ce nu le convine, iar Henderson promite ca va intra zilnic si va raspunde mesajelor.
Celor de la GM li s-a reprosat faptul ca nu prea au mai tinut cont de dorintele clientilor si de aceea au pierdut extrem de mult din piata.
General Motors a iesit vineri de sub protectia legii falimentului, iar acum, noua companie formata a ramas cu activele „sanatoase” si cu datorii mult mai mici, 17,3 miliarde dolari, fata de 54,4 miliarde dolari inainte de procesul de restructurare.
GM are promise ajutoare totale de 60 miliarde dolari si spune ca va incerca sa le ramburseze pana la termenul limita din 2015.
Compania va trebui sa-i convinga pe sceptici ca este in stare sa-si schimbe modul de a face business si sa arate ca nu va ramane doar la stadiul de promisiuni.
In orice caz, noul GM va produce mult mai putine masini si va avea alte prioritati, iar anul acesta vanzarile din China ale companiei le-au depasit pe cele din SUA, semn ca unele lucruri chiar vor trebui sa se schimbe.