Sari direct la conținut

Generali iinteste 12% din piata pensiilor obligatorii

Obiectivele Generali Fond de Pensii pentru pilonul II sunt atragerea a peste 300.000 de participanti si o cota de piata de 10-12%.

Compania de pensii private a grupului Generali va investi 45% din activele fondului ARIPI in instrumente cu grad ridicat de profitabilitate si risc: atat obligatiuni, instrumente ale pietei monetare cat si actiuni listate, titluri de participare.

“Reforma pensiilor private obligatorii este o reforma a tinerilor, iar acestia au, in general, un apetit mai ridicat pentru risc. Contributia participantilor va fi de cel putin 30 ani. In acest context, Generali a ales o politica investitionala care urmareste profitabilitate pe termen lung”, a declarat Ioan Vreme, Director General Generali Fond de Pensii.

Generali Fond de Pensii va investi restul de 55% din valoarea activelor in instrumente cu risc scazut, precum titluri de stat emise de Ministerul Finantelor Publice, de state membre UE sau din Spatiul Economic European, titluri de stat si alte valori mobiliare emise de state terte, obligatiuni si alte valori mobiliare ale organismelor straine neguvernamentale.

“Prin politica investitionala a fondului ARIPI, am urmarit indeplinirea in parametri maximi a scopului real al reformei sistemului de pensii – eficienta si profitabilitate.

Consideram ca aceasta structura investitionala este una moderna, care va asigura unul dintre cele mai bune randamente de pe piata, pastrandu-se parametrii de siguranta si stabilitate”, a completat Ioan Vreme.

Generali Fond de Pensii isi propune sa atraga pana in 16 ianuarie 2008 la Fondul de Pensii Administrat Privat – ARIPI aproximativ 12% din totalul participantilor la pilonul II de pensii, adica peste 300.000 de angajati cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani.

In total investitiile Grupului in Generali Fond de Pensii sunt de peste 20 de milioane de euro si includ costurile campaniei de comunicare dar si pe cele ale unui sistem informatic performant pentru pensiile private.

Generali Fond de Pensii a pregatit si va autoriza o echipa proprie de agenti de marketing in numar de 7.000, la care se adauga un numar mult mai mare de agenti de marketing cu contracte de mandat prin intermediul brokerilor activi de pe piata.

“Dimensionarea echipei de agenti de marketing s-a bazat pe specificul reformei de pensii din Romania, dar si pe experienta Grupului Generali in tari precum Polonia si Slovacia.

Spre exemplu, in Polonia, Generali ocupa locul 6 pe piata fondurilor de pensii, cu un numar de peste 500.000 de participanti, in timp ce in Slovacia, o tara cu numai 5,3 milioane locuitori, peste 200.000 persoane au ales fondul de pensii administrat de Generali”, a spus Ioan Vreme.

integral in Capital

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro