Sari direct la conținut

Google abandoneaza aplicatia Wave care a fost prezentata in 2009 ca fiind o revolutie in domeniul comunicarii

HotNews.ro

​Din cauza ca foarte putini utilizatori s-au aratat interesati de ea, Google va renunta la dezvoltarea aplicatiei Wave, o solutie unificata de comunicare ce combina e-mailul, serviciile de mesagerie instant si retelele de socializare. Google prezenta anul trecut proiectul Wave ca fiind o revolutie in domeniul comunicarii, insa acum admite ca rata de adoptie a fost sub asteptari, scrie The Telegraph. Multi au spus ca aplicatia Wave este prea complicata si nu au gasit suficiente motive in favoarea adoptarii ei.

Google voia practic sa reuneasca in aceeasi interfata mai multe forme de comunicare pe care le amesteca in ideea de a construi o unealta eficace de comunicare.

Wave era gandit ca fiind un fel de „Inbox” universal unde mail-urile, pozele, clipurile video, hartile, SMS-urile si chiar conversatiile de voce devin „obiecte” ce pot fi puse la comun si manipulate in variate moduri, in timp real de catre un grup conectat la un „val”.

Google a anuntat insa ca nu va mai continua proiectul Wave, urmand ca tehnologiile folosite pana acum in acest proiect sa fie folosite la alte lucruri.

Lars Rasmussen, seful echipei de proiect, admite ca rata de adoptie in randul utilizatorilor a fost sub asteptari si adauga ca Google nu a reusit sa explice in mod eficient publicului ce ar castiga daca ar folosi Wave.

Compania nu va mai investi asadar in Wave ca produs de sine statator, iar site-ul va fi mentinut pana la finele anului, urmand ca pana atunci sa existe o aplicatie prin care datele din Wave sa fie transferate.

Anuntul renuntarii la Wave, proiect pe care Google l-a prezentat cu mare pompa anul trecut, i-a uimit pe unii analisti, in timp ce altii au spus ca Google a renuntat extrem de relaxata la acest produs, semn ca este o companie destul de puternica pentru a-si asuma si esecurile.

Altii spun ca produsul a fost inca de la inceput gresit pozitionat si i-a derutat pe multi potentiali utilizatori, iar alte voci din piata spun ca produsul este unul revolutionar, insa nu i-a sosit inca vremea.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro