Google – cel mai tare brand din Marea Britanie
Google a fost desemnat cel mai puternic brand corporatist din Marea Britanie, conform ultimei editii a raportului anual Superbrands asupra celor mai tari 500 de branduri din acesta tara, informeaza The Guardian. In „top 5”, Google a surclasat, intre altele, Microsoft, British Petroleum, BBC si GlaxoSmithKline, lista primelor zece branduri puternice din Regat fiind completata de Rolls Royce, Financial Times, British Airways, FedEx si Hertz.
In sectorul media, Financial Times este urmat de Reuters – clasata pe locul 13 in topul general – si de The Economist, clasat pe locul 36. Superbrands noteaza ca, in pofida faptului ca primul loc este revendicat de Google, lista este dominata de branduri existente de mult timp pe piata britanica, in top 50 existand doar un singur alt brand dezvoltat dupa 1990 – eBay (locul 43).
Yahoo este unul dintre brandurile cu cele mai spectaculoase caderi fata de anul trecut, ajungand de pe locul 79 pe 102.
Intre brandurile din sectorul publicitatii, Saatchi&Saatchi este cel mai bine clasat (locul 50), urmat la mare distanta de Ogilvy&Mather, parte a grupului WPP (locul 188). In top 500 mai apar M&C Saatchi, JWT, McCann-Erickson, AMV BBDO si Bartle Bogle Hegarty.