Sari direct la conținut

Gravele probleme de calitate ale airbag-urilor Takata sunt consecinta extinderii prea rapide si neglijarii standardelor de calitate

HotNews.ro

Din 2008 pana in prezent au fost rechemate peste 16 milioane de masini ca urmare a problemelor de calitate de la furnziorul de airbag-uri Takata, iar totul a pornit de la procesul prea rapid de extindere desfasurat de companie intre 2000 si 2002, scrie cotidianul nipon Yomiuri Shimbun. Scandalul a luat proportii fiiindca au fost rechemate masini de la zece marci, iar in cateva cazuri au fost si decese din cauza unor airbag-uri care s-au declansat cu forta mult prea mare.

Seful Takata – Shigehisa Takada – si-a cerut luni oficial scuze pentru problemele create si a spus ca se va infiinta un comitet de calitate in cadrul companiei, pentru ca greselile sa nu se mai repete.

Airbag-urile cu probleme au fost produse la fabrici Takata din SUA si Mexic in intervalul 2000 – 2002 si presa japoneza spune ca problemele au pornit de la faptul ca au fost omise procedurile de verificare a calitatii produselor si echipamentele de verificare au fost in mai multe cazuri inchise pur si simplu.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro