Sari direct la conținut

Grupul Publicis relanseaza brandul Saatchi&Saatchi pe piata romaneasca. "Apropiere operationala" intre noua Saatchi si agentia digitala The Geeks

HotNews.ro
Radu Luca si Costin Radu, Foto: Publicis
Radu Luca si Costin Radu, Foto: Publicis

Grupul de comunicare Publicis relanseaza brandul Saatchi&Saatchi pe piata romaneasca de publicitate, sub forma unei agentii conduse de Radu Luca si care va functiona in cadrul unei „apropieri operationale” cu o alta agentie, The Geeks, condusa de Costin Radu. Aceasta asociere va oferi „programe integrate de comunicare pe un fundament digital”, potrivit companiei. Publicis preluase recent brandul Saatchi&Saatchi de la grupul de comunicare condus de Radu Florescu, Centrade, care a ramas de la sfarsitul anului trecut fara afiliere la reteaua internationala Saatchi.

  • In noiembrie anul trecut, Centrade a anuntat ca brandul international Saatchi&Saatchi, pe care l-a reprezentat in Romania din anii ’90, urma sa fie transferat de la 1 ianuarie catre grupul Publicis, Centrade ramanand fara afiliere la reteaua globala Saatchi. In cadrul Publicis, brandul a fost inclus intr-o noua entitate legala, Lion Communication, unde Publicis Groupe este unic actionar si unde au trecut si brandurile Publicis si Leo Burnett. Tot spre sfarsitul anului, Teddy Dumitrescu, country chairman Publicis Groupe Romania, a anuntat ca de la inceputul lui 2015 o noua agentie Saatchi urma sa se dezvolte in cadrul acestui grup.

Potrivit companiei, modelul „apropierii operationale” intre agentii, folosit acum in cazul Saatchi&Saatchi si The Geeks, este „un model deja functional in reteaua Saatchi&Saatchi”, abordarea urmarind „o mai usoara transpunere in practica a filosofiei Lovemarks, marca a Saatchi&Saatchi”, intr-o formula „ce integreaza specificul lumii digitale in inima procesului de constructie de brand”.

Radu Luca, managing director Saatchi&Saatchi Romania, are 18 ani de experienta in comunicare integrata, platforme de sell-in sell-out, trade&consumer experience. Pana in 2007 a fost group account director Publicis, in 2008-2009 a fost director executiv la Prospero (Graffiti BBDO), apoi la Focus Advertising, iar din 2012 – la Publicis Dialog. Agentia digitala The Geeks va fi condusa in continuare de Costin Radu. Radu este seful The Geeks din 2010, dupa alti zece ani lucrati in publicitate (Biblos Advertising, Sister&Co., Leo Burnett&Target) si publishing onlne (IQads.ro/Smark).

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro