Grupul Volkswagen pornește o campanie de marketing pentru a combate prejudecățile legate de mașinile electrice. Sunt țintiți clienți, companii, angajați și jurnaliști
Toate mărcile grupului Volkswagen vor fi implicate într-o campanie de marketing prin care compania germană încearcă să repornească vânzările de automobile electrice, relevă datele analizate de Profit.ro. Demersul vine într-un moment dificil al industriei auto, în care, la 1 ianuarie 2025, intră în vigoare ținte de emisii de CO2 mult mai dure, care au nevoie, pentru a fi respectate, de vânzări masive de automobile electrice.
Riscul plății unor amenzi uriașe i-a determinat pe cei de la Volkswagen Group să gândească o campanie de comunicare prin care să se lupte cu letargia și lipsa de interes a europenilor față de mașinile electrice, după ce în primii ani acestea păreau că sunt extrem de atractive. După cum anunță VW, campania de informare „va aborda beneficiile și prejudecățile față de mobilitatea electrică”.
Constructorul german dezvăluie și care sunt grupurile țintă pe care le vizează: clienții de retail și de flote, angajații, dealerii și mass-media, iar mesajele se vor concentra pe elementele principale ale avantajelor unei mașini electrice, de la utilizarea zilnică, la performanța bateriei și confort.