GSP incearca sa-si recupereze in instanta datoriile acumulate de regia online Boom
Gazeta Sporturilor actioneaza in instanta regia de publicitate online Boom, care a vandut, pana la inceputul acestui an, spatiul publicitar pe GSP.ro si siteurile conexe, actiunea avand drept scop recuperarea datoriilor acumulate de regie, a declarat joi pentru HotNews.ro Gusti Roman, director executiv Gazeta Online.
Acesta a dezmintit, totodata, ca GSP s-ar desparti de Intact Interactive, regia care vinde spatiul publicitar al siteurilor GSP de aproximativ cinci luni, dupa cum a afirmat Orlando Nicoara pe blogul sau.
Potrivit lui Gusti Roman, in momentul in care s-a decis intreruperea colaborarii exclusive dintre GSP si Boom, partile au convenit ca datoriile acumulate de aceasta din urma, aferente anului 2008, sa fie platite esalonat. „Cei de la Boom au platit pana la un punct, dar apoi nu au mai facut-o, fapt pentru care mergem in instanta”, a spus Gusti Roman. El a precizat ca suma datorata de Boom este in acest moment mult mai mica decat cea mentionata, joi, de Orlando Nicoara pe blogul sau – circa 600.000 de euro, datorie pentru stingerea careia, potrivit lui Nicoara, „partile negociaza de ceva vreme”. Pe blogul respectiv, Roman afirma ca „nu mai negociem cu Boom”.
Roman dezminte, totodata, informatia vehiculata de Nicoara pe blog, potrivit careia „GSP vor sa se desparta de Intact Interactive pentru a se vinde singuri, la pachet cu editia tiparita. Tatonarile in piata au inceput deja”. Potrivit lui Gusti Roman, GSP si Intact Interactive, regia de publicitate online a grupului Intact, au interesul comun sa continue parteneriatul anuntat la inceputul lunii februarie.
Atunci, Gazeta Online si Intact Interactive anuntasera ca „au batut palma pentru un contract pe 2 ani”.