Sari direct la conținut

​HARTA INTERACTIVA Traseul autostrazii A1 Pitesti – Sibiu. Cele cinci variante luate in calcul de autoritati

HotNews.ro
Traseele propuse pentru A1 Pitesti - Sibiu, Foto: Hotnews
Traseele propuse pentru A1 Pitesti - Sibiu, Foto: Hotnews

Autoritatile de la Transporturi iau in calcul cinci variante de traseu pentru autostrada A1 Pitesti – Sibiu – varianta „veche” din 2008 si alte patruo noi variante asa cum au reiesit in cadrul revizuirii Studiului de Fezabilitate. HotNews.ro a transpus pe o harta interactiva toate variantele de traseu, inclusiv nodurile rutiere si tunelurile ce sunt propuse pe parcurs, astfel incat ruta viitoarei autostrazi sa poata fi vizualizata in detaliu.

In prezent se afla in derulare contractul de revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru autostrada A1 Pitesti – Sibiu, probabil cel mai important proiect de infrastructura rutiera din tara. De revizuirea SF-ului se ocupa Asocierea Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala Bucuresti – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL.

In urma primelor studii, au reiesit patru variante de traseu pentru viitoarea autostrada, la care se adauga si varianta „originala” de traseu din SF-ul din 2008.

HotNews.ro a obtinut in urma unei solicitari adresate Companiei de Autostrazi plansa cu variantele de traseu pe care le-a vectorizat si georeferentiat si le-a suprapus pe harta interactiva de mai jos, astfel incat sa poata fi navigate si observate in detaliu.

Harta obtinuta de HotNews.ro de la CNADNR poate fi descarcata de aici (imagine statica – cca. 23 MB).

Cele cinci trasee propuse

Din cele cinci traseepropuse, un traseu (in rosu pe harta) urmareste indeaproape varianta originala din 2008 (in albastru pe harta), iar pe harta CNADNR apare ca „varianta propusa”. Fata de traseul din 2008, traseul rosu difera in zone precum Talmaciu, Cainenii Mici sau in apropierea orasului Curtea de Arges.

O alta varianta de traseu o ia pe la stanga lacului Merisani si, practic, ocoleste orasul Curtea de Arges, „reunindu-se” cu cele doua trasee (rosu & albastru) la Balteni.

Tot din aceasta localitate se desprinde catre Calimanesti o alta varianta de traseu (verde pe harta) ce se reuneste cu „restul”in zona Racovita-Copaceni.

Varianta turcoaz (albastru deschis) coteste si ea spre Calimanesti fata de aliniamentul original si ajunge apoi tot in zona Racovita-Copaceni.

Compania de Autostrazi transparetizeaza revizuirea SF-ului Pitesti – Sibiu si lanseaza un forum de discutii pentru cei interesati

Compania de Autostrazi a anuntat vineri masuri de transparetizare a procesului de revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru autostrada Pitesti – Sibiu, prioritatea numarul 1 in materie de infrastructura rutiera conform MasterPlanului General de Transport.

Astfel, incepand de sambata (7 noiembrie), CNADNR va publica incepand cu ora 10:00 pe site-ul companiei, www.cnadnr.ro, la sectiunea Autostrada Sibiu – Pitesti, cele 5 (cinci) variante de traseu si vapune la dispozitie si un forum pentru dezbateri la adresa: forum.cnadnr.ro

Pe acest forum, CNADNR asteapta opiniile tuturor celor interesati, pana la data de 11.12.2015. Opiniile pe aceasta tema pot fi transmise si pe pagina de facebook a companiei.

In plus, CNADNR va publica si rapoartele de progres privind revizuirea Studiul de Fezabilitate al autostrazii Sibiu – Pitesti „pe site-ul companiei, www.cnadnr.ro, in cadrul sectiunii „Autostrada Sibiu – Pitesti” disponibila pe pagina principala, respectand prevederile legale, astfel incat sa fie respectate regulile referitoare la secretul de serviciu”.

Compania de Autostrazi mai aminteste ca primele rezultate finale ale Studiului de Fezabilitate ar urma sa vina la mijlocul lunii spetembrie.

„In data de 15.12.2015 proiectantul va preda studiul final pentru Sectiunea 1 (10,3 km) Sibiu – Boita si Sectiunea 5 (30,7 km) Curtea de Arges – Pitesti, iar in 15.07.2016 pentru Sectiunea 2 (26 km) Boita – Racovita, Sectiunea 3 (20 km) Racovita – Valeni, Sectiunea 4 (29,6 km) Valeni – Curtea de Arges si Sectiunea 6 DN 73C Tigveni – Ramnicu Valcea”, arata CNADNR.

Disclaimer: In harta interactiva de mai jos, pentru a usura vizualizarea si a evita suprapunerile, traseele in zonele in care coincid au fost despartite artificial intre ele cu cate 100m. Astfel, traseul original in zonele de suprapunere este dat de traseul rosu (linia rosie, mult mai groasa ce in plansa CNADNR apare ca Traseul 1 – Varianta Propusa), iar celelalte trasee sunt afisate de o parte si de alta la o distanta de 100 de m intre ele.

Nodurile rutiere si tunelele marcate pe harta sunt conform informatiilor din documentul transmis de catre CNADNR.

HARTA INTERACTIVA – Cele 5 variante de traseu pentru autostrada A1 Pitesti – Sibiu

> Zoom pe harta pentru a naviga si a observa traseele in detaliu

> Click pe sageata din coltul stanga-sus pentru a afisa „Legenda” hartii

Vizualizare harta mai mare

Nu se vede harta pe mobil? O poti vedea aici intr-un format mai optimizat

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro