Inca un titlu dispare din print: ProSport ramane doar pe online, va fi tiparit doar o zi pe saptamana ca supliment al Ziarului Financiar
Inca un titlu de ziar dispare din print: din 9 decembrie, cotidianul Prosport trece exclusiv pe online, urmand sa mai apara in varianta tiparita doar o data pe saptamana, ca supliment al Ziarului Financiar, anunta Mediafax. Prosport face parte din Grupul Mediafax, controlat de Adrian Sarbu. Sarbu a plecat in august de la conducerea CME, companie care detine si Pro TV.
Cotidianul Prosport a aparut in 1997, fiind condus la acel moment de Ovidiu Ioanitoaia (director) si Catalin Tolontan (redactor sef). Aparitia Prosport (care facea parte la momentul lansarii din portofoliul lui Adrian Sarbu) a revolutionat practic piata presei scrise, fiind tiparit in conditii grafice exceptionale pentru acea vreme. Inca de la lansare, Prosport a dominat piata presei sportive.
In anul 2003, trustul Ringier a cumparat ziarul, iar la putin timp echipa Ioanitoaia – Tolontan a plecat la ziarul concurent, Gazeta Sporturilor. Din 2008, Prosport a revenit in portofoliul lui Adrian Sarbu.
Trecerea Prosport exclusiv in online nu este o premiera pentru Mediafax Grup. In 2011, si Gandul a renuntat definitiv la varianta tiparita.