Industria Blu-ray incearca sa obtina bunavointa cunoscatorilor
Productatorii Blu-ray reactioneaza la lansarea celui mai ieftin player HD DVD si organizeaza un eveniment de doua zile la Hollywood. In cadrul acestuia sunt prezentate avanpremiere ale filmelor in format Blu-ray si cele mai noi echipamente destinate acestui format.
Totodata, s-a lansat o noua campanie de marketing intitulata „I Do Blu”. Campania se va desfasura in perioada sarbatorilor si va promova atat filmele disponibilde deja in acest format, cat si cele care vor fi lansate in urmatoarea perioada pe discuri Blu-ray.
Eforturile facute au o motivatie serioasa. Suporterii formatului realizeaza ca in aceasta noua era, media electronice, blogger-ii si retelele sociale incep sa devina curentul principal. Drept urmare, grupul se concetreaza pe aceste site-uri pentru a ajuta la promovarea formatului.
Majoritatea jucatorilor importanti de pe piata, inclusiv studiourile de filme si producatorii, vor fi prezenti la eveniment. Seful de vanzari pentru discuri high definition de la Warner Video a lasat sa se inteleaga ca studioul ar putea sustine doar formatul Blu-ray, pe viitor.