Internet gratuit de baza pentru cine are servicii de televiziune de la UPC
Clientii de servicii de televiziune (analogica si digitala) si telefonie ai UPC Romania vor putea accesa gratuit servicii de internet de baza, in special pentru browsing si email, a anuntat marti operatorul de televiziune prin cablu. „Nu am lansat acest serviciu pentru a ne creste numarul de clienti, ci pentru a ne respecta promisiunea de a face lumea digitala accesibila tuturor”, spune Ariana Badin, director de comunicare al operatorului. Pentru internet gratuit este neaparat nevoie de un serviciu TV la UPC, iar cel mai ieftin abonament TV costa 20 lei/luna.
Pentru a beneficia de internetul gratuit de la UPC, cetatenii ar trebui sa detina neaparat un abonament TV prin cablu, in conditiile in care toate serviciille companiei, inclusiv cele de telefonie sunt furnizate prin cablu.
Serviciul de internet gratuit este unul de baza, cu viteza de până la 256 Kbps la download şi 64 Kbps la upload, util in special pentru email şi browsing si mai putin pentru descarcarea de poze sau fisiere audio.
„Nu am lansat acest serviciu ca sa ne crestem numarul de clienti, ci pentru a ne respecta viziunea si promisiunea UPC de a face „lumea digitala accesibila tuturor”. Aceasta este o solutie pentru clientii cu venituri mici, care desi vor, nu-si pot permite internet”, a declarat pentru HotNews.ro Ariana Badin, directorul de comunicare al UPC Romania.
Numarul total de clienti de servicii TV ai UPC, in scadere cu 15.400 utilizatori la 30 iunie 2009
Internetul gratuit al UPC vine in contextul in care numarul total al abonatilor UPC era de 1,24 milioane utilizatori la finele celui de-al doilea trimestru din acest an, in scadere cu 66.000 clienti fata de aceeasi perioada a anului trecut si cu 15.300 clienti mai putin decat trimestrul anterior din acest an.
Desi in al doilea trimestru din acest an numarul clientilor pentru serviciile de televiziune digitala a ajuns la 179.600 clienti, in crestere cu 32.300 utilizatori fata de primul trimestru din acest an, pe segmentul de televiziune analogica UPC a pierdut in perioada mentionata 48.100 clienti, ajungand la 912.900 abonati.
In al doilea trimestru din acest an, UPC avea 140.500 abonati la serviciile de telefonie fixa si 250.700 abonati la serviciile de internet, in crestere cu 18% si respectiv 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.