Internetics 2009: FourHooks a fost desemnata Agentia anului. Trofeul de webvertiserul anului a revenit companiei Orange Romania
Editia din 2009 a Internetics si-a desemnat castigatorii. Trofeul pentru agentia anului a revenit agentiei FourHooks, in timp ce Orange Romania a primit premiul de webvertiserul anului.
Premiile Internetics 2009:
Agentia anului: FourHooks.
Webvertiserul anului: Orange Romania (Premiul a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone Romania).
- Categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare: Lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. Nu s-au acordat medaliile de argint si bronz.
Trofeul Internetics a fost acordat la urmatoarele sectiuni:
Mancare si bautura
Castigator:Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Publicatii si media
Castigator: Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;
Servicii publice
Castigatori: Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;
Ioanid.com – Gradinita Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinita Ioanid;
- Categoria Best Use of, trofeele Internetics obtinute pe sectiuni sunt:
Best use of Advertising Games
Castigator: Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;
- Categoria Campanii Interactive, au fost acordate doua trofee de argint:
- Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola.
- Coșul zilnic campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.
Juriul nu a acordat aur sau bronz.
Trofeele Internetics pe sectiuni sunt:
Mancare și bautura
Castigatori:
Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;
Retail si comert electronic
Castigator:
Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image;
Juriul a acordat si doua premii speciale:
Best Use of Technology Castigator: Squish.ro, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;
Premiul special pentru neconventional
Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitru, client: Braincap;
Aceste premii nu au contat in competitia pentru agentia anului.
Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat in categoria Best Use Of sunt:
Best Use of Viral Video:
Castigator:
Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark
Best Use of Advertising Games
Castigator:
Seiful.ro, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro
Best Use of Banners
Castigatori:
Anim’Est 2009, autor: Ogilvy Group, client: IBM;
Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange Romania.
Vezi aici lista bcompleta a nominalizatilor si a castigatorilor.