Interviu cu Adelina Badea despre M&YOU Club: Cum recompensează Mobexpert fidelitatea clienților prin puncte de loialitate

Mobexpert, recunoscut ca Superbrand și în actuala ediție a Programului Superbrands, își consolidează relația cu clienții prin lansarea M&YOU Club. Adelina Badea, CEO Mobexpert, ne vorbește despre această inițiativă și impactul său asupra experienței de cumpărături.
1. Ce v-a inspirat să lansați programul de loialitate M&YOU Club și cum se aliniază acesta cu strategia Mobexpert de îmbunătățire a experienței clienților?
Îmbunătățirea experienței clienților este o prioritate pentru noi, iar M&YOU Club reprezintă un pas important în această direcție. Programul de loialitate a fost conceput ca parte a strategiei Mobexpert de a îmbunătăți experiența clienților și de a le oferi beneficii suplimentare. Am dorit să recompensăm fidelitatea celor care aleg Mobexpert pentru amenajarea casei lor, oferindu-le un motiv în plus să revină în magazinele noastre ori pe platforma online. Mai mult, programul este conceput astfel încât să fie ușor de utilizat, transparent și accesibil tuturor clienților, indiferent de valoarea achizițiilor lor.

2. Cum funcționează sistemul de acumulare și utilizare a punctelor în cadrul M&YOU Club? Ce avantaje principale oferă acest program clienților Mobexpert?
Acumularea și utilizarea punctelor de loialitate se bazează pe un sistem simplu și transparent. În perioada de lansare a programului, clienții primesc puncte în plus la cumpărături:pentru fiecare 1 leu cheltuit, ei primesc 8 puncte de loialitate care sunt echivalentul unui beneficiu de 8% reducere la achizițiile viitoare. Astfel, clienții pot economisi bani la următoarele cumpărături prin utilizarea punctelor acumulate. În plus, programul este flexibil, iar punctele pot fi folosite atât online, cât și în magazinele fizice.
3. Cât de simplu este pentru un client să se înscrie în M&YOU Club și să înceapă să beneficieze de avantaje?
Înscrierea este foarte simplă: clienții trebuie doar să își creeze un cont pe www.mobexpert.ro. Odată înregistrați, încep să acumuleze puncte automat la achizitiile pe care le vor face începând de acum, indiferent ca sunt cumpărături online sau în magazine fizice.
4. Care au fost cele mai mari provocări în implementarea programului și cum le-ați depășit?
Cea mai mare provocare a fost implementarea sistemului de puncte la nivel național și integrarea acestuia în toate magazinele, dar și în cadrul platformei noastre online. A fost nevoie de un efort susținut pentru a asigura o experiență uniformă pentru toți clienții. Am reușit acest lucru printr-o perioadă de testare în magazinul din Pipera, urmată de optimizări și extinderea graduală la nivel național a programului.
5. Ce rezultate ați observat în perioada de testare a programului?
Rezultatele au fost foarte încurajatoare. De la începutul testării, în octombrie 2024, și până la sfârșitul lunii februarie 2025, am observat un impact pozitiv, valoarea totală a punctelor acumulate fiind de peste 9 milioane de lei pe care clientii le pot utiliza la urmatoarele achizitii sub forma de reduceri.
6. Cum vedeți evoluția loialității clienților în industria de retail pe categoria mobilier și decorațiuni?
Loialitatea clienților este din ce în ce mai importantă, iar programele de fidelizare joacă un rol esențial. Consumatorii caută nu doar produse de calitate, ci și o experiență de cumpărare mai personalizată, cu beneficii concrete. Prin M&YOU Club, ne dorim să consolidăm relația cu clienții noștrii și să le oferim motive suplimentare să revină la Mobexpert.
7. Ce mesaj le transmiteți clienților care încă nu s-au înscris în M&YOU Club?
Îi invităm să descopere avantajele M&YOU Club. Este un program gândit pentru a le răsplăti fidelitatea și pentru a le oferi o experiență de cumpărături mai avantajoasă. Înscrierea este simplă, iar beneficiile sunt pe măsură.
Articol susținut de Superbrands