Sari direct la conținut

​INTERVIU William Mott, de la butoanele marketingului Opel – “Nu vrem sa devenim o marca aroganta si scumpa”

0-100.ro
William Mott, Foto: General Motors
William Mott, Foto: General Motors

​Opel s-a rupt cumva de trecutul sau in 2008, cand a lansat Insignia – modelul care a salvat marca de la trecerea prin apele tulburi ale schimbarii de proprietar. Acum gama de modele este proaspata, General Motors (GM) tine mult la Opel, iar masinile vor continua sa creasca din punct de vedere calitativ, spune, intr-un interviu acordat 0-100.ro, William Mott, director de marketing in Europa pentru cele mai mici masini ale marcii germane. Chiar si asa, “Opel nu va deveni o marca aroganta si scumpa”, potrivit lui Mott.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro