Sari direct la conținut

IQOS a primit distincția de Superbrand în România​

Smile Media
IQOS a primit distincția de Superbrand în România, Foto: IQOS
IQOS a primit distincția de Superbrand în România, Foto: IQOS

În 2021, la șase ani de la intrarea pe piața din România, IQOS, sistemul care încălzește tutunul dezvoltat de Philip Morris International (PMI), primește distincția de Superbrand și este inclus în ediția cu numărul zece a catalogului publicat în cadrul programului Superbrands pentru România. Sub sloganul „Superbrands: The Braves”, catalogul reunește 25 de branduri din România, printre care și IQOS, care s-au remarcat prin menținerea standardelor înalte de calitate, curajul de a se diferenția de competiție și prin păstrarea încrederii consumatorilor într-o perioadă marcată de instabilitate.

Distincția de Superbrand este acordată printr-un proces complex de evaluare derulat prin programul Superbrands, în cadrul căruia 30 de profesioniști din industrii reprezentative decid lista scurtă a brandurilor din România ce intră în etapa a doua de evaluare, respectiv, cercetarea de piață pe consumatori, derulată în parteneriat cu Ipsos România. În urma acestui proces, 500 de branduri primesc statutul de Superbrand, în baza criteriilor propuse de organizație, la nivel internațional, iar 25 sunt incluse în catalogul Superbrands, ediția 2021. IQOS primește distincția pentru prima dată, alături de alte branduri cu vechime pe piața din România, cum ar fi Borsec, Orange, Gerovital, Mobexpert, Profi sau Rompetrol.

IQOS a fost lansat în România în toamna anului 2015, fiind primul brand din categoria produselor fără fum, atât la nivel local, cât și global. În anii care au urmat, IQOS și-a consolidat poziția de lider al categoriei în țara noastră în contextul în care compania Philip Morris International și-a anunțat ambiția de a construi un viitor fără fum, în care țigările vor fi înlocuite cu produse fără fum, fundamentate științific, în beneficiul celor care fumează, a celor din jurul lor și al sănătății publice. În 2021, prezența IQOS în România înseamnă patru generații de produse lansate și comercializate, peste 40 de puncte de vânzare în 33 de orașe, peste 200.000 de utilizatori, o cotă de piață de aproximativ 80% din categoria produselor din tutun încălzit, o infrastructură comercială care are în centrul utilizatorii produsului și feedback-ul constant al acestora.

Distincția de Superbrand ne bucură și ne onorează, în același timp, și o datorăm consumatorilor, ei sunt în centrul strategiei noastre de a construi un viitor fără fum. Preocuparea pe care o arătăm față de nevoile lor și integrarea feedback-ului lor în procesul de dezvoltare și comercializare a produselor noastre sunt validate și de această distincție. Acest lucru nu face decât să ne reconfirme faptul că suntem pe drumul cel bun și că produsele noastre oferă un grad de satisfacție ridicat consumatorilor noștri. Vom continua să investim în inovație, în alternative mai bune la continuarea fumatului și, împreună cu utilizatorii IQOS, să facem pași importanți spre o Românie și un viitor fără fum.”, a declarat Daniel Cuevas, Managing Director, Philip Morris România.

Despre IQOS

IQOS este liderul categoriei produselor care încălzesc tutunul, atât la nivel național, cât și global. IQOS a fost lansat în anul 2014 în Japonia. În 2015 a fost lansat și în România. În 2017, Philip Morris International a anunțat investiții în transformarea fabricii din Otopeni dintr-o unitate de producție a țigaretelor într-o unitate de producție pentru consumabile pentru IQOS. Până în 2021, 500 milioane de dolari au fost investiți în fabrica din Otopeni, care asigură consumabile pentru IQOS pentru piața din România și 54 de piețe de pe 5 continente. În perioada 2022-2023, PMI va investi alte 100 milioane de dolari în această unitate de producție.

În 2020, autoritatea americană de reglementare în domeniul alimentelor și medicamentelor, FDA (Food and Drugs Administration), a autorizat comercializarea IQOS ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP). Astfel, FDA a determinat că emiterea acestei decizii pentru IQOS este adecvată pentru a promova sănătatea publică. IQOS este primul și singurul produs electronic cu nicotină căruia i s-a acordat autorizație de comercializare din partea FDA în cadrul procesului de autorizare ca produs din tutun cu risc modificat.

IQOS este conceput pentru a fi utilizat de către adulți care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină. Nu este destinat utilizării ca dispozitiv de renunțare la fumat și nici nu trebuie utilizat de către tineri. Cel mai bun lucru pe care îl poate face orice fumător adult este să renunțe complet la tutun și la nicotină. Cu toate acestea, trecerea completă la IQOS, deși nu lipsită de riscuri, este o alegere mai bună pentru adulții care altfel ar continua să fumeze.

IQOS susține și promovează creativitatea.

De-a lungul prezenței în România, IQOS a susținut constant comunitățile creative, artiștii români emergenți sau consacrați și inițiativele care aduc o nouă perspectivă în domeniul designului, al tehnologiei și al artei, în general. Prin parteneriatul strategic cu Romanian Design Week și Diploma, IQOS s-a poziționat drept promotor al ideilor inovatoare și al noului val creativ din România.

Material susținut de IQOS

IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro