Jack Mikaloff, actualul sef al UPC Romania se retrage definitiv din activitate. Conducerea este preluata de Severina Pascu
Severina Pascu, actualul director financiar al UPC Romania va prelua conducerea operatorului de comunicatii prin cablu incepand cu 1 ianuarie 2011, inlocuindu-l in aceasta pozitie pe Jack Mikaloff, care se retrage definitiv din activitate la finalul anului, a anuntat joi compania. Jack Mikaloff a condus filiala UPC Romania din anul 2008 si tot din acest an si Severina Pascu a preluat conducerea financiara a companiei.
Jack Mikaloff a ocupat pozitia de CEO al UPC Romania din 2008, venind cu o experienta vasta acumulata in diverse functii in cadrul Liberty Global, precum cea de CEO al UPC Franta si cea de director al diviziei de business UPC Europa.
Jack Mikaloff
Foto: Rompres
„Jack (…) a sustinut compania in multe situatii dificile. Ne vor lipsi experienta si talentul sau, insa ii respect decizia de a se retrage dupa o cariera de peste 40 de ani si un deceniu in slujba UPC”, a declarat Gene Musselman, presedinte si COO al UPC Broadband.
Severina Pascu este director financiar al UPC Romania din 2008. Intre 2005 si 2008, a ocupat pozitia de Director in cadrul CAIB Romania, una dintre principalele banci de investitii din Europa Centrala. In perioada 2000-2005, Severina a lucrat in conducerea companiei americane de telecomunicatii prin cablu Metromedia International. Aceasta si-a inceput cariera in 1996 la KPMG Romania continuand-o ulterior in Marea Britanie. Este economist acreditat pe plan international si este absolventa a Academiei de Studii Economice Bucuresti.
- UPC Romania a pierdut peste 80.000 de clienti in trimestrul trei din 2010
UPC Romania avea peste 1,15 milioane abonati in trimestrul trei din 2010, in scadere cu 6,5% (81.300 clienti) fata de aceeasi perioada a anului trecut potrivit datelor grupului Liberty Global. Operatorul a inregistrat o crestere cu 30% in perioada mentionata pe segmentul serviciilor TV digitale, care nu a compensat reducerea de clienti pe segmentul TV analogic, iar pierderea de clienti s-a extins inclusiv pe segmentele de internet si telefonie fixa.
Astfel, la serviciile de internet, UPC avea 256.000 de abonati la sfarsitul trimestrului trei din acest an, in scadere cu 400 utilizatori fata de acelasi trimestru al anului trecut si cu 7.500 utilizatori fata de trimestrul anterior din acest an. La serviciile de telefonie fixa, numarul de abonati era de 142.200 utilizatori in trimestrul trei din acest an, in scadere cu 2.300 abonati fata de acelasi trimestru al anului trecut si cu 5.200 abonati mai putin decat in trimestrul doi al acestui an.