Kanal D, schimbare în vânzările de publicitate TV: alt target comercial
Kanal D a aplicat o schimbare notabilă în politica de vânzări de publicitate, în contextul schimbărilor demografice, economice și de consum TV in țară, potrivit Paginademedia.ro: postul este primul dintre marile canale generaliste care își extinde publicul comercial – categoria de telespectatori cea mai relevantă pentru publicitari.
Targetul comercial Kanal D este, de anul acesta, de 18-54 de ani, cu câțiva ani mai mare decât standardul aplicat până acum, de 18-49 de ani.
O măsură similară a fost luată în considerare și de Pro TV în ultimii ani, dar fără să se materializeze până acum.
Publicul comercial este segmentul de public apreciat a avea cea mai mare putere de cumpărare și, drept urmare, este cel mai valoros pentru clienții de publicitate. Dar standardele datează dintr-o perioadă în care, potrivit discuțiilor din domeniul publicității, mai mulți tineri consumau TV decât în prezent, pe de o parte, iar pe de altă parte numărul oamenilor din segmentul de vârstă 49-54 de ani aveau o putere de cumpărare mai mică decât au, în medie, acum.