KFC prin Elevate: Cum arata in cifre o campanie publicitara in lift
Reteaua nationala de publicitate in lift Elevate apreciaza ca o campanie desfasurata in 570 de lifturi in opt mari orase ale tarii poate atinge un public de 140.000 de persoane. Asa suna evaluarea unei noi campanii desfasurata de lantul de restaurante KFC prin intermediul Elevate, incepand din 15 aprilie, potrivit unui comunicat de presa al retelei de „lifturi publicitare”.
Bucurestiul nu se numara printre cele opt orase incluse in campanie, acestea fiind Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, oradea, Ploiesti, Targu Mures si Timisoara. Potrivit evaluarilor Elevate, o reclama intr-un lift atinge 240 de persoane pe luna.
Aceeasi companie sustine ca prin reteaua sa de 2000 de lifturi in 11 orase o campanie poate atinge o audienta de 480.000 de persoane intr-o luna si o medie de 656.000 vizualizari pe zi.