Sari direct la conținut

Kondiment ia in vizor firmele mici si mijlocii cu o noua platforma de marketing online

HotNews.ro

Grupul Kondiment a lansat, marti, pe piata romaneasca produsul Kombo, adresat companiilor mici si mijlocii care vor sa se promoveze in mediul online. Kombo spera sa atraga circa 20.000 de utilizatori pana la finele anului viitor, iar grupul intentioneaza sa extinda acest produs si pe pietele internationale „cat de curand posibil”, dupa cum a afirmat pentru HotNews.ro Robert Gibbs, cofondator Kondiment Group US si business developer Kombo US.

Potrivit unui comunicat al agentiei full service de marketing interactiv, Kombo integreaza, in prima sa versiune, instrumentele Google de marketing online, precum Google AdWords si Google Analytics, pentru care Kondiment a obtinut certificarile Google. Platforma, dezvoltata in limba romana, se adreseaza companiilor medii si mici, „care poate nu au un angajat specializat in marketing sau au bugete de publicitate limitate”, dupa cum este citat, in comunicat, Lucian Despoiu, general manager Kondiment.

  • Citeste comunicatul Kombo aici

Robert Gibbs a declarat pentru HotNews.ro, pe marginea conferintei RoNewMedia 4.0 organizata marti de F5, ca pentru acest serviciu nu sunt aplicate preturi minime, ideea fiind ca, la inceput, companiile mici si mijlocii sa inceapa sa testeze instrumente precum Google AdWords si, pe masura ce se dezvolta, sa apeleze la servicii suplimentare si la consultanta oferita grupului.

Robert Gibbs, pentru HotNews.ro:

  • Am conceput aceasta platforma in ideea de a pune serviciile noastre – furnizate indeosebi unor companii mari – si la dispozitia afacerilor mici si mijlocii. De aceea am conceput Kombo ca o platforma de tip „self-service”, asa incat firmele mici, care nu au multi bani de investit in campanii de marketing integrat, sa poata sa-si construiasca singure propriile campanii online si sa testeze acest mediu cu investitii foarte mici.
  • Nu aplicam un pret minim pentru Kombo. In prima versiune, speram sa vedem ca firmele mici si mijlocii incep sa testeze ce pot face cu Google AdWords sau Google Analytics say AdSense. Apoi le putem furniza servicii. Este un mod prin care oamenii pot incepe „de jos”, apoi pot sa ceara sprijin de consultanta de la grup si il pot primi pentru o abordare de marketing pe mai multe canale.
  • Intentionam sa punem la dispozitie cat de curand acest serviciu si pe alte piete. Dar scopul nostru initial tine mai degraba de atragerea de utilizatori, dorim sa atragem circa 20.000 de utilizatori Kombo pana la sfarsitul lui 2010. Este o provocare mare, iar ceea ce vom reusi sa facem va determina cum vom extinde serviciul pe alte piete.
  • Urmatoarele versiuni vor include optiuni de marketing in social media, atat din perspectiva monitorizarii, cat si din cea a managementului de campanii in retele sociale. Vor exista si optiuni pentru campanii prin email, campanii de direct marketing si de management al websiteurilor de companie. Vom introduce fiecare canal pe rand, pe masura ce vor aparea versiuni noi. Am inceput cu Google pentru ca avem o relatie buna cu ei, ca agentii certificate
  • Cum vom monetiza acest serviciu, pe viitor, tine de integrarea serviciilor de baza cu cele pe care le putem oferi suplimentar. Monetizarea va tine si de faptul ca vom colabora cu firmele-client pentru o crestere pe termen lung, iar pe masura ce o companie mica va evolua, va creste, relatia cu noi va deveni una pe termen lung, va incepe la nivelul Kombo si se va dezvolta la nivelul grupului Kondiment
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro