Sari direct la conținut

Lansare cu dificultati la Nokia – Utilizatorii magazinului online s-au plans de viteza mica de download si de problemele aparute la instalare

HotNews.ro

Nokia si-a cerut miercuri scuze fata de clienti, dupa ce acestia s-au plans ca au intampinat probleme cu utilizarea magazinului online Ovi lansat oficial marti, scrie AFP. Comentarii postate chiar pe blogul Ovi arata ca utilizatorii se plang de vitezele mici de download si de faptul ca nu au putut instala unele aplicatii pe telefoane.

Nokia a lansat marti magazinul Ovi (care in finlandeza inseamna usa), de unde clientii pot cumpara jocuri, clipuri video si alte aplicatii pentru circa 60 de terminale. Totusi, multi utilizatori au lasat pe site comentarii pline de dezamagire, plangandu-se de faptul ca site-ul se incarca extrem de greu iar unele aplicatii nu au putut fi instalate pe telefoane.

Nokia a multumit pentru feedback, si-a cerut scuze pentru probleme si a promis ca va adauga noi servere pentru a creste viteza serviciului.

Nokia spera sa obtina venituri suplimentare cu magazinul online ce va concura cu AppStore, lansat in iulie anul trecut pentru utilizatorii Apple iPhone. Ovi e disponibil in cinci limbi pentru circa 60 de terminale, iar producatorul finlandez spune ca in primele 24 de ore s-au inscris utilizatori din 131 de tari.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro