Sari direct la conținut

Lărgirea Centurii Capitalei între DN2 și A2: Oferte de la constructori din România, Bulgaria, Ucraina și Spania

HotNews.ro
Centura Capitalei intre DN2 si A2, Foto: Captura YouTube / Construim Romania
Centura Capitalei intre DN2 si A2, Foto: Captura YouTube / Construim Romania

Centura Capitalei ar urma să fie lărgită la 4 benzi pe sectorul DN2 – A2 (11km), la pachet cu realizarea unor noi pasaje supraterane pe traseul drumului modernizat. Pentru acest contract au depus oferte cinci asocieri și constructori din România, Bulgaria, Ucraina sau Spania.

Proiectul de lărgire a Drumului Național Centura București (DNCB) a fost scos la licitație după ce lucrările s-au blocat la circa 20%, iar fostul contract cu italienii de la Tirrena Scavi a fost reziliat în decembrie 2022.

Pentru finalizarea lucrărilor au fost depuse cinci oferte de la asocieri de constructori din România, Spania, Bulgaria și Ucraina, a anunțat directorul CNAIR, Cristian Pistol.

  • – Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD – PATSTROY VDH EAD (România – Bulgaria)
  • – Asocierea CONI SRL (lider) – GOTT STASSE SEL – PERFECT CONSULT EUROPE SRL – INFRA EXPERT AD (România – Bulgaria)
  • – Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL (lider) – SELINA SRL – IBB-HIB ROMANIA SRL (România)
  • – Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL (lider) – OYL COMPANY HOLDING AG SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA (România – Spania)
  • – Asocierea CONCELEX SRL (lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL – BOG’ART SRL – AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (România – Ucraina)

Pentru acest proiect care presupune lărgirea la patru benzi pe o lungime de 11 km, plus trei pasaje rutiere, valoarea estimată a contractului este de peste 458 milioane lei (fără TVA).

Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție a lucrărilor.

Contractul pentru sectorul DNCB DN2-A2 presupune următoarele lucrări:

– lărgirea la 4 benzi a Centurii București pe o lungime de aproximativ 11 km;

– pasaj rutier peste DJ301 la Cernica, în lungime de 400 metri;

– pasaj rutier peste calea ferată București – Constanța, în lungime de aproximativ 124 metri;

– pasaj rutier peste calea ferată București – Oltenița, în lungime de aproximativ 105 metri.

Cum arăta o parte din acest proiect în timpul lucrărilor din fostul contract cu italienii de la Tirrena Scavi:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro