Sari direct la conținut

Laurentiu Ionete pentru Pagina de media: Colaborarea Ionete-Intact poate continua daca trustul nu va internaliza vanzarile de publicitate

HotNews.ro

„Trustul Intact sondeaza sau examineaza o organizare a unui departament de vanzari internalizat si/sau o alta forma de reorganizare a vanzarilor, in sensul de a le face mai eficiente”, spune Laurentiu Ionete de la Clir Media, responsabilul vanzarilor de publicitate la televiziunile din trustul Intact, intr-un interviu acordat Paginii de media. El spune ca in prezent are doua variante – sa se desparta de trust sau sa continue colaborarea in anumite conditii, iar „mingea nu este la mine”.

Potrivit declaratiilor lui Laurentiu Ionete pentru Pagina de media:

  • “Internalizarea vanzarilor va insemna automat despartirea de Ionete, caruia i s-ar parea un regres sa se reintoarca in trustul cu care a fost partener. Daca nu se va produce aceasta internalizare, e posibila continuarea colaborarii Clir cu Intact. Numai ca acelasi Ionete angajandu-se sa eficientizeze vanzarile va avea grija sa-si ia garantii ca sa nu mai treaca printr-o perioada asemanatoare ultimei luni.”
  • “Clir Media are acorduri cu fiecare dintre statiile trustului Intact valabile pana la 31 decembrie 2009 si vom vedea daca ele vor fi prelungite sau nu intr-o luna de zile.”
  • “Exista si o companie din strainatate care consiliaza Intact in mai multe domenii, inclusiv vanzari, care ne-a sugerat pana acum vreo patru directii strategice. (…) Singurul lucru pe care ti-l pot spune este ca una a functionat si trei nu.”
  • “Am avut o oferta prin care care as fi putut deveni milionar in euro. Din prima de instalare.”
  • “Eu stiu ce mi-as dori: sa continui sa colaborez si sa lucrez cu trustul Intact si cu Camelia Voiculescu pe diverse proiecte care pot fi chiar vanzarea de publicitate pentru toate statiile lor.”
  • Intrebat – referitor la negocierile dintre Florin Alexandrescu (fost in tabara Pro) si Antena 1 – de ce ar cauta Antena 1 un vanzator, cand avea deja unul, Laurentiu Ionete spune: „Sunt 2 variante: A. Fie puneti intrebarea celui sau celei care cauta vanzatorul, ca eu unul nu-l cautam. B. Nu stiu daca Antena 1 cauta neaparat un vanzator, ci, ca orice companie, e interesata inclusiv in perioada de criza sa-si eficientizeze activitatea de vanzari. Sunt mai multe variante in a eficientiza activitatea de vanzari. Una dintre ele este sa incepi sa construiesti o echipa de vanzari noua sau sa aduci o alta echipa de vanzari.
  • Antena 1 va avea anul acesta „minus 20-25%” din publicitate fata de anul trecut, dar „din punctul de vedere al performantei, Antenele au performat mai bine, au o scadere mai mica decat scaderea de piata”.

Citeste interviul integral pe Pagina de media

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro