Leo Burnett Group isi schimba pozitionarea pe piata de publicitate. Razvan Capanescu preia managementul pe partea de creatie
Leo Burnett Group a anuntat, joi, ca-si schimba pozitionarea pe piata de publicitate: „advertising pentru era post-advertising”. Grupul anunta totodata schimbari in structura de conducere: Razvan Capanescu, fost sef pe creatia Publicis, devine chief creative officer al Leo Burnett Group si va lucra, din aceasta pozitie, cu managing directorii Lorand Balint si Andreea Boaca.
Potrivit unui comunicat al grupului, „dezvoltarea serviciilor de advertising pentru era post-advertising coincide cu fluidizarea procedurii de client service (n.red.: serviciu care s-au unit pentru toate cele trei agentii din grup – Leo Burnett, iLeo, Arc) si integrarea procesului de creatie sub umbrela „Bigger ideas, bigger campaigns”. Noul mecanism Leo Burnett Group, care va integra competenta de ATL a Leo Burnett & Target, competenta de digital a iLeo si competenta de brand activation a Arc, va fi alimentat de un motor creativ actionat de Razvan Capanescu.”
Intr-o discutie purtata joi dupa-amiaza pe pagina de Facebook a Leo Burnett Romania, Razvan Capanescu spune ce inseamna „advertising pentru era post-advertising”: „inseamna comunicare in era in care digitalul este parte integranta, nativa, nu doar un departament. Inseamna solutii de business, nu ideutza punctuala, inseamna integrare a unor compenetente diferite, dar in care suntem fluenti”.