Sari direct la conținut

Leo Burnett – singurul premiu pentru Romania la Euro Effie

HotNews.ro

Leo Burnett a castigat un Bronz Effie la editia din acest an a Euro-Effie Awards, competitia europeana ce premiaza cele mai eficiente campanii de publicitate implementate la nivel regional, potrivit unui comunicat al agentiei. Aceasta precizeaza ca Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a castigat miercuri seara, la Bruxelles, un premiu la Euro Effie 2008, pentru campania „Best from Traditions” pentru Wash&Go (Procter&Gamble).

Aceeasi campanie obtinuse un Silver Effie la categoria „Non Food Products” in cadrul premiilor Effie Romania, din mai a.c..

Comunicatul Leo Burnett o citeaza pe Elena Ionita, director de strategie in cadrul agentiei, potrivit careia „am reusit sa aducem in tara al doilea EuroEffie pentru Leo Burnett si, de fapt, al doilea si pentru Romania (…) Campania Wash&Go a ajuns initial intre cei 35 de finalisti EuroEffie si apoi, pe scena, printre cei doar 14 castigatori”.

Leo Burnett a obtinut o prima nominalizare in 2005 („Fruity Power”, tot pentru Wash&Go), iar a doua („Tide pentru Supermame”, pentru Tide) s-a soldat anul trecut cu un prim Bronz Effie.

Potrivit unui comunicat difuzat joi de organizatorii Euro Effie, la editia din acest an au fost doi castigatori ai Aurului Effie, din Franta si Danemarca, insa agentiile din Germania si Marea Britanie au primit cele mai multe recompense Argint si Bronz.

Premiile Euro Effie

Aur:

  • Grey Copenhagen/Coca-Cola zero (agentii media: Initiative Universal Media pentru Nordul Europei, Mediacom&Carat pentru Germania): campania „As it Should Be”
  • TBWA/G1 Paris si Nissan (agentie media OMD International): campania „Urbanproof” pentru Nissan Qashai

Argint:

  • Heye Group cu Heye OMD pentru programul „Huttengaudi” (McDonald’s)
  • Grey London cu Zenith Optimedia si Lenor (Procter&Gamble): campania „Disappear: the sustainability initiative”
  • Publicis London/Six&Co si Starcom MediaVest pentru Procter&Gamble si Vicks: „People, not Symptoms”
  • BBDO/smart team si Daimler smart: „smart for two”

Bronz:

  • Leo Burnett & Target Romania si Starcom MediaVest pentru Wash&Go (Procter&Gamble): „Best of Traditions”
  • Grey London cu Starcom MediaVest pentru Corega (GlaxoSmithKline): „Celebrity Testimonials”
  • Atletico International cu MediaCom pentru Seat Altea XL: „Toys”
  • kempertrautmann GmbH cu MediaCom Munchen/argonauten G2 si Augi AG: „Born of Powerful Ideas”
  • RKCR/Y&R cu Mediaedge:cia pentru Accenture: „We know what it takes to be a Tiger”
  • Saatchi&Saatchi Germany cu Mediaedge:cia pentru Sony Ericsson: „Music Campaign 2007”
  • Ogilvy&Mather GmbH cu Mindshare pentru Dove (Unilever): „Beauty has no age limit”
  • Universal McCann (cu MRM si MySpace): programul „Intel powers music MySpace”

Premiul „Agency Network of the Year” a fost atribuit, anul acesta, Grey EMEA.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro