Sari direct la conținut

Licitatia pentru Lotul 1 al autostrazii Comarnic – Brasov, unde singura oferta a fost a firmei UMB, a fost anulata

HotNews.ro
Capetele autostrazii Comarnic - Brasov, Foto: Hotnews
Capetele autostrazii Comarnic - Brasov, Foto: Hotnews

​Licitatia pentru constructia Lotului 1 in lungime de 4 km de langa Comarnic din Autostrada A3 Comarnic – Brasov a fost anulata de catre Compania de Autostrazi printr-un anunt postat pe site, in cadrul sectiunilor de proceduri de achizitie publica, insa masura nu a fost comunicata publicului printr-un comunicat, iar pana in prezent in presa nu a aparut vreo stire pe acest subiect. In luna octombrie au fost depuse ofertele pentru cele doua loturi de capat ale autostrazii Comarnic – Brasov, iar pentru Lotul 1 s-a primit o singura oferta de la firma Spedition UMB in valaore de 160 milioane lei.

In anuntul postat de catre CNADNR pe site-ul sau in luna decembrie se precizeaza ca motivul pentru care a fost anulata licitatia este ca „Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme„.

Pe 13 octombrie au fost depuse ofertele pentru proiectarea si executia loturilor de capat ale autostrazii A3 Comarnic – Brasov. Este vorba de Lotul 1 de 4 km de langa Comarnic si de Lotul 2 de circa 6 km de langa localitatea Cristian din apropiere de Brasov. Daca pentru Lotul 2 au intrat in lupta mai multi constructori si concurenta e ridicata, surpriza vine pe Lotul 1 unde s-a depus o singura oferta din partea unei firme romanesti.

Este vorba de UMB Spedition care a ofertat circa 160.320.878,36 RON fara TVA, 96% din valoarea estimata de CNADNR.

Cele doua Loturi de la capetele autostrazii A3 Comarnic – Brasov au fost scoase la licitatie in luna iulie, dupa ce cu o luna inainte guvernul anuntase ca a picat controversata concesiune cu asocierea Vinci – Strabag – Aktor.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro