Liderii industriei globale de media si publicitate isi prezinta ideile si proiectele inovatoare la Montreux – 8-10 mai 2011
HotNews.ro si Discovery Networks iti aduc in direct de la Montreux – Elvetia cele mai proaspete informatii despre media si publicitate de la evenimentul The Festival of Media – Global 2011, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2011. Festivalul de la Montreux, dedicat ideilor creative si inovatiei continue din industria media, reuneste peste 600 de delegati din zeci de tari – inclusiv top manageri ai unor companii multinationale, presedinti si directori ai unor retele globale de publicitate.
- Urmareste de luni cele mai noi informatii de la Festival of Media despre felul cum specialisti si practicieni din lumea intreaga abordeaza diferitele provocari ale industriei de comunicare si ultimele noutati in materie de inovatie si eficienta in comunicare.
Este cea de-a cincea editie a festivalului global dedicat „gandirii media si strategiilor creative de comunicare”. Evenimentul cuprinde sesiuni de discutii, conferinte, o expozitie pe tema oportunitatilor in domeniul new media si o gala in cadrul careia sunt acordate premii pentru unele dintre cele mai creative initiative media.
Yahoo!, Facebook, Coca Cola, Unilever, Nestle, Deutsche Telekom, Procter&Gamble, AT&T sunt doar o mica parte dintre companiile reprezentate la cel mai inalt nivel in cadrul Festival of Media de la Montreux.
- Printre vorbitori se vor numara si Stephen Allen, CEO MediaCom Worldwide; Mainardo de Nardis, Worldwide CEO OMD; Maria Luisa Francoli, CEO MPG; Dominic Proctor, Leader Mindshare Worldwide; Mauricio Sabogal, President World Markets – Initiative&UM.
- Vor sustine prezentari si conferinte de presa, intre altii, Ben Mezrich, autorul cartii „Accidental Billionaires: The Founding of Facebook” – pe baza careia a fost realizat filmul The Social Network; Jacob Weisberg, presedinte The Slate Group; Dr. Carl Marci, fondator al Innerscope Research si expert in neuromarketing; John Miller, Chief Digital Officer News Corporation.