Lidl îşi va coordona din Bulgaria comerţul online
Lanţul german de mărfuri de supermarket Lidl a ales Bulgaria pentru a îşi deschide un nou centru IT de înaltă tehnologie pentru activităţi de dezvoltare. Noua structură poartă numele de Lidl Digital şi va elabora proiecte-cheie legate de comerţul online al tuturor magazinelor companiei în diferite state, se arată într-un comunicat al reprezentanţei bulgare a Lidl. Lidl Digital îşi are sediul la Sofia, unde deja lucrează 25 de specialişti IT de înaltă calificare, potrivit Rador.
Urmează să fie angajaţi alţi aproape 100, care să devină parte din echipă. Împreună cu Germania, Spania şi România, Bulgaria este următorul stat în care se deschide un centru IT pentru activităţi de dezvoltare Lidl Digital. „Noi suntem deosebit de recunoscători şi mândri de faptul că în Bulgaria se deschide un asemenea centru. Aceasta este şi o dovadă a dezvoltării durabile şi de succes a afacerii noastre şi a încrederii imense care ne-a fost acordată privind administarea unor proiecte atât de importante pentru Lidl”, a spus Milena Draghiiska, director executiv al Lidl Bulgaria.
Lidl a ales Bulgaria pentru noul sa centru IT pentru activităţi de dezvoltare în urma unui concurs între câteva state europene. Activitatea de succes a Lidl Bulgaria în regiune, precum şi imaginea consolidată a Bulgariei ca stat cu specialişti IT de înaltă calificare şi o dezvoltare dinamică a sectorului IT în Bulgaria, sunt printre motivele care au contat pentru alegerea Bulgariei pentru deschiderea unui nou departament IT, se arată în comunicat.
Prin deschiderea noului centru, departamentul bulgar al Lidl confirma unul dintre principalele sale avantaje ca angajator – oportunităţi de carieră în domenii precum vânzarea de logistică până la soluţii IT cheie de nivel înalt. Lanţul german de hipermarketuri Lidl este lider în afacerea cu produse alimentare în Europa şi pe locul patru ca lanţ de magazine în comerţul cu amănuntul în lume. Lanţul face parte din Schwarz Gruppe din Germania.
Compania şi-a început activitatea în Germania în anul 2010. Astăzi are deja 87 de magazine în 46 de oraşe din ţară, două centre de logistică şi peste 2.300 de angajaţi.