Sari direct la conținut

​Lotul de autostrada A3 Targu Mures – Ungheni are in sfarsit constructor dupa un an si sapte luni de la rezilierea contractului initial

HotNews.ro
Tronson din A3 Campia Turzii - Targu Mures care a fost reziliat in aprilie 2016, Foto: Hotnews
Tronson din A3 Campia Turzii - Targu Mures care a fost reziliat in aprilie 2016, Foto: Hotnews

Executia lucrarilor pentru Lotul 1 Targu Mures – Ungheni, din autostrada A3 pana la Campia Turzii, a fost atribuita catre Strabag, la peste un an de la lansarea licitatiei si la peste 19 luni de cand contractul initial a fost reziliat. Proiectul prevede realizarea unui tronson de autostrada de 4,5 km, precum si un drum de legatura de 4,7 km cu DN 15 si oferta castigatoare are o valoare de 129 milioane de lei, circa 28 de milioane de euro.

Perioada de executie a lucrarilor este de 18 luni, iar perioada de garantie a lucrarilor este de 108 luni.

„Semnarea contractului va fi posibila dupa indeplinirea termenelor legale privind formularea notificarilor prealabile si a contestatiilor”, anunta CNAIR.

Strabag, impreuna cu Straco, lucreaza si pe tronsonul adiacent de 10 km dintre Ungheni si Ogra.

Lotul Targu Mures – Ungheni si drumul de legatura a fost prima data scos la licitatie in iulie 2014, iar contractul a fost semnat in martie 2015 cu Asocierea Lemacons – Vega 93 – Aracada Company.

Lucrarile nu au debutat niciodata, autoritatile incurcandu-se cu plata avansurilor si in diverse etape birocratice.

In aprilie 2016 contractul a fost reziliat la solicitarea constructorului pentru ca trecusera deja 12 luni de la semnarea contractului si ordinul de incepere al lucrarilo nu fusese dat.

Abia in octombrie 2016 s-a reluat licitatia.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro