Maria Apostol, fosta sefa a comunicarii la Pro TV, va coordona strategia de comunicare si branding a Antenei 3 – comunicat Intact
Maria Apostol, fost director de comunicare in cadrul Pro TV, se va alatura Antenei 3, unde se va ocupa de strategia de marketing a canalului, dar si de divizia de Stiri, din care face parte Observatorul, potrivit unui comunicat remis redactiei de grupul Intact.
„Maria Apostol, unul dintre cei mai experimentati oameni de comunicare de pe piata media, s-a alaturat echipei Antena 3. Ea se va ocupa de strategia de marketing a canalului, dar si de divizia de Stiri, din care face parte Observatorul”, se arata in comunicatul Intact, care mentioneaza ca Apostol este licentiata in Jurnalism si a studiat la London Business School, ca si-a inceput cariera intr-o agentie de presa, iar mai apoi a continuat in televiziune, avand o experienta de peste 13 ani in stabilirea strategiilor de marketing, comunicare si corporate affairs.
Maria Apostol a parasit televiziunea fondata de Adrian Sarbu in luna februarie a acestui an. Ea lucra de peste 13 ani in Pro TV si era renumita in piata pentru regulile stricte pe care le aplica in comunicarea si administrarea imaginii vedetelor Pro.
Surse din interiorul televiziunii au declarat atunci pentru HotNews.ro ca despartirea Mariei Apostol de Pro s-a facut cu acordul partilor si s-a petrecut abrupt, fiind o chestiune transata in doar cateva zile.
Plecarea ei a survenit pe fondul unui val de schimbari in conducerea Pro TV si a grupului-mama CME, dupa demisia lui Adrian Sarbu de la conducerea CME, in vara anului trecut. De la 1 decembrie 2013, conducerea Pro TV a fost preluata de lituanianul Aleksander Cesnavicius, care a inlocuit-o in functia de director general pe Anca Budinschi, ramasa director adjunct si director de programe. La scurt timp, Ciprian Stancu, seful vanzarilor CME, a parasit compania. La inceputul acestui an, si Elena Petre, directorul executiv al Pro TV, a parasit televiziunea.