Sari direct la conținut

Mark Zuckerberg spune că peste 10 milioane de oameni s-au înscris pe noua rețea Threads. Tot ce trebuie să știi despre potențialul „Twitter killer”

HotNews.ro
Facebook, Foto: Shutterstock
Facebook, Foto: Shutterstock

Facebook a lansat rețeaua Threads care va fi un concurent redutabil pentru Twitter, iar Mark Zuckerberg a spus că peste 10 milioane de oameni s-au înscris în primele șapte ore. Care sunt regulile pe Threads? Cât are în comun cu Twitter și de ce este așa de „legată” de Instagram.

Aplicația s-a lansat la ora României 2.00, joi, și este disponibilă în peste 100 de țări, dar nu încă în țările UE, din cauza regulamentelor de protecție a datelor.

Threads a fost construită mai ales de oamenii de la Instagram și este un „companion” al Instagram, fiind strâns legată de rețeaua din grupul Meta. Dat fiind că Instagram are peste două miliarde de useri, Threads deja pornește de la o bază foarte ridicată și va fi o rețea foarte mare și dacă numai o zecime dintre userii Instagram aleg să se înscrie pe noua rețea.

Ai nevoie de un cont de Instagram pentru a te înrola în Threads și numele contului va fi similar cu cel de Instagram. La pornire, aplicația îți dă posibilitatea să dai și pe Threads follow la conturile pe care le urmărești deja pe Instagram sau poți alege doar o parte dintre ele.

Interfa’a Threads (surs foto Meta)

Cei care îți urmăresc contul pe Instagram nu vor face asta automat și pe Threads, așa că audiența trebuie construită de la zero.

Foarte multe seamănă cu ce se întâmplă la Twitter, fiindcă poți posta text, cu foto și video, poți da o replică la un post sau poți re-posta. Regulile diferă prin faptul că pe Threads postarea poate fi da maxim 500 de caractere, iar video-urile postate pot avea maxim 5 minute lungime.

La început nu sunt afișate reclame, dar cel mai probabil vor veni în viitor, fiindcă Meta vrea să monetizeze toate produsele sale.

În primele patru ore s-au înscris peste 5 milioane de useri, iar după șapte ore s-a depășit pragul de 10 milioane. Printre vedetele care s-au înscris se numără Kim Kardashian și Jennifer Lopez, iar dintre politicienii cunoscuți din SUA merită menționată Alexandria Ocasio-Cortez. HBO și Netflix sunt printre brand-urile care au activat conturile în primele minute de la lansare.

Statele Unite vor fi principala piață pentru noua aplicație, ceea ce nu este de mirare, mai ales că SUA este piața numărul unu și pentru Twitter.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro