Media globale: mai multa publicitate pe TV in Marea Britanie, reclame AdSense in jocurile online, fuziune NYTimes.com-IHT.com
Site-urile New York Times si International Herald Tribune fuzioneaza. Google intra pe un nou teritoriu publicitar prin lansarea serviciului AdSense pentru jocuri. Iar in vreme de criza financiara CNA-ul britanic ia in considerare relaxarea reglementarilor ce limiteaza numarul de reclame TV la ore de maxima audienta.
- Siteurile NYTimes.com si IHT.com vor fuziona intr-un portal informational ce va combina „vasta expertiza digitala si resursele de culegere a informatiilor ale New York Times cu felul distinct in care judeca International Herald Tribune actualitatea internationala”, au anuntat cele doua companii, citate de AFP. Compania NY Times este proprietar unic al IHT din 2003, cand NYT a achizitionat pachetul de 50% din actiuni detinute in IHT de Washington Post.
- Google a lansat saptamana aceasta AdSense for Games, serviciu ce permite includerea de publicitate in jocurile online realizate in flash sau java, a caror audienta potentiala se ridica la 200 de milioane de oameni, anunta Journal du Net.
- Principalul for de reglementare in audiovizualul britanic, Ofcom, ia in considerare posibilitatea de a relaxa regulile care limiteaza volumul de publicitate ce poate intra pe TV la ore de maxima audienta, scrie Financial Times. Anuntul vine pe fondul celor mai noi estimari ZenithOptimedia, potrivit carora cheltuielile totale de publicitate vor fi considerabil mai mici decat cele anticipate anterior, in 2008, in Marea Britanie si in alte piete din Europa Occidentala si America de Nord.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro