Sari direct la conținut

Media_details: Publimedia ramane cu o singura revista tiparita in categoria "special interest"

HotNews.ro

Singura revista ramasa in portofoliul „special interest” a Publimedia, divizia de publishing a MediaPro, este Promotor, noteaza Iann pe blogul Media Details, dupa ce directorul de publishing al Publimedia, Cosmina Noaghea, a confirmat pentru Mediafaxinformatia ca publicatia Descopera va aparea exclusiv online din 2009. Noaghea a mai anuntat ca ziarul local Banateanul va trece de asemenea exclusiv online, iar revista Target va fi relansata in ianuarie si va aparea lunar, impreuna cu Ziarul Financiar.

Iann face un istoric al publicatiilor „special interest” ale Publimedia, amintind ca:

  • la sfarsitul anului trecut compania a decis sa stopeze Acasa Magazin
  • la inceputul anului 2008 revista go4it si-a schimbat frecventa de aparitie, dupa care a ramas exclusiv online
  • la finele lui 2008 este inchisa editia tiparita a revistei Descopera, „care, desi avea circulatie buna (medie 16-18.000), sigur potentata si de DVD-urile care se dadeau cu ea, nu inregistra pierderi (ci chiar un usor profit), insa nu reusea sa atraga venituri mari din advertising”.
  • „singura revista ramasa din divizia Special Interest e Promotor (6650 medie de vanzari ianuarie-septembrie 2008)”, care, desi are vanzari mai mici, „are incasari bunicele din publicitate”.

Cosmina Noaghea a anuntat, citata de Mediafax, si ca din ianuarie anul viitor revista lunara Target va fi distribuita, intr-un nou format si sub noul nume „DA Premium”, alaturi de Ziarul Financiar.

Iann comenteaza pe Media Details: „impropriu spus ca va fi relansata pentru ca Premium exista deja ca si supliment lunar al Ziarului Financiar, cel mai probabil va prelua niste oameni si subiecte de la Target.”

Citeste mai mult pe blogul lui Iann

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro