Sari direct la conținut

Mediastandard.ro: Exercițiul de marketing al brandurilor din România, după aterizarea elicopterului american în centrul Bucureștiului

Mediastandard.ro
Exercițiul de marketing al brandurilor din România, după aterizarea elicopterului american în centrul Bucureștiului, Foto: F64
Exercițiul de marketing al brandurilor din România, după aterizarea elicopterului american în centrul Bucureștiului, Foto: F64

În primele ore ale zilei de joi, un elicopter militar american a fost nevoit să aterizeze de urgență în rondul din Piața Charles de Gaulle, una dintre cele mai aglomerate artere ale Capitalei, avariind doar câțiva stâlpi de iluminat. Însă incidentul a devenit rapid prilej de glume pe internet, printre subiectele de glumă preferat al românilor aflându-se celebra ”sânt ân față pe avarii”. La valul de meme-uri au contribuit și brandurile aflate în România, printre care și ING, Bringo, editura Nemira sau Jägermeister.

Citeste mai mult pe Mediastandard.ro

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro