MedLife anunță o cifră de afaceri pro-forma de 196,8 mil. lei pentru T1, în creștere cu 34% față de anul trecut
MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, raportează încheierea primului trimestru din 2018 pe o direcție ascendentă și anunță o cifră de afaceri consolidată pro-forma în valoare de 196,8 milioane lei aferentă acestei perioade, în creștere cu 34% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Clinicile și Spitalele au cea mai mare pondere din cifra de afaceri anunțată, 29,4%, respectiv 21,6%, urmate de divizia corporate și laboratoare, cu procente de 20,2% și 17,8%. Această structură include si achiziția Polisano. Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele obținute sunt în linie cu estimările inițiale și semnificativ peste ritmul de creștere al pieței.
„Urmăm strategia de dezvoltare și extindere, iar rezultatele reflectă ceea ce noi am proiectat. Am anunțat deja primele achiziții din acest an, Solomed (trazactie închisă ieri, 14 mai) și Ghencea Medical Center (tranzactie în curs finalizare) și și continuăm să avansăm pe acest segment. Investim permanent în oameni și în tehnologie medicală, având ca obiectiv consolidarea celei mai puternice platforme private de diagnostic și tratament chirurgical din România. Totodată, avem în vedere o nouă serie de proiecte de tip greenfield, dar și dezvoltarea a noi linii de business”, a declarat Mihai Marcu, Președintele și CEO al MedLife.
Pentru 2018, reprezentații MedLife își propun să mențină ritmul accelerat de dezvoltare al companiei, creșterea proiectată fiind de peste 20% față de 2017.
“Dezvoltarea strategiei de business este susținută în egală măsură și de puterea brandului MedLife – de altfel toate analizele externe ne pun pe primul loc în ceea ce privește calitate și forța brandului, iar acest lucru reprezintă o recunoastere foarte importantă pentru noi”, a mai spus Mihai Marcu, Președintele și CEO al MedLife.
Pe lângă proiectele de tip green field și achiziții, compania analizează posibilitatea unor eventuale investiții limitate în perioada următoare pentru extinderea în zonele de proximitate din afara țării, în Bulgaria, Ungaria și Serbia.