MedLife devine primul operator medical privat ce oferă abonamente medicale cu acoperire 360° – de la servicii de prevenție, la asigurări de sănătate, servicii stomatologice și sport
Potrivit unui studiu publicat de Fundația Europeană pentru Îmbunătățirea Condițiilor de Muncă și Viață în 2022, problemele de sănătate afectează întreaga forță de muncă din UE, dintre care unele sunt raportate de mai mult de jumătate din populație. Cele mai întâlnite afecțiuni în rândul forței de muncă, la nivelul anului 2021, au fost durerile membrelor superioare (57%), durerile de spate (54%), durerile de cap (51%), dureri musculare la nivelul șoldului sau membrelor inferioare (35%) și anxietatea (30%). Totodată, epuizarea fizică a fost raportată de 23% dintre respondenții acestui studiu.
Afecțiunile fizice sau de ordin emoțional întrerup sau îngreunează desfășurarea procesului de muncă, având consecințe la nivel individual, la nivelul companiei, dar și macroeconomic. Datele unei analize realizate de PwC pentru MedLife în 2020 arată că impactul financiar al concediilor medicale pentru o companie cu 3.000 de angajați poate ajunge la peste 20 milioane lei anual, pierderi care se resimt totodată și în bugetul Fondului Național Unic de Asigurări Sociale de Sănătate.
După anii grei de pandemie, business-urile au înțeles necesitatea investiției în sănătatea angajaților, pentru a-i susține să facă față perioadelor dificile, dar și din perspectiva continuității activității. O revizuire sistematică a 56 de studii publicate despre programele de sănătate la locul de muncă subliniază faptul că acestea pot duce la economii de 25% la costurile legate de absenteism și de îngrijire a sănătății angajaților.
În calitate de cel mai mare sistem medical privat din România și liderul pieței de abonamente medicale, MedLife continuă să vină în sprijinul companiilor și extinde gama de servicii pentru protejarea sănătății angajaților ce pot fi accesate simplu și rapid, prin intermediul abonamentului medical. Astfel, pe lângă serviciile de prevenție și profilaxie, precum consultații de specialitate, analize de laborator și servicii de imagistică, firmele pot opta să completeze abonamentele cu layere noi, precum asigurarea de sănătate NNCare dezvoltată în parteneriat cu NN Asigurări de Viață, facilități de sport la sălile de fitness SWEAT Concept sau servicii de sănătate orală disponibile în rețeaua DENT ESTET.
„Prevenția medicală este cel mai bun tratament pentru o viață sănătoasă. Credem într-o abordare integrată, ceea ce presupune nu doar efectuarea regulată a investigațiilor anuale, ci, în primul rând, abordarea unui stil de viață sănătos, bazat pe mișcare, nutriție și sport. Este o direcție pe care ne-am bazat investițiile din ultimul an, iar mai apoi a fost un pas firesc să dezvoltăm o soluție de sănătate integrată, care să acopere o paletă mai largă de nevoi de sănătate. În condițiile în care forța de muncă este vulnerabilă și mult mai predispusă bolilor, dar și ca urmare a contextului macroeconomic tot mai provocator, grija față de sănătatea angajaților rămâne o investiție sigură pentru buna funcționarea a unui business, pe termen lung”, spune Mirela Dogaru, Director Comercial MedLife Group.
Abonament la stil de viață sănătos
Abonamentul medical MedLife integrează cea mai complexă paletă de servicii pentru protejarea sănătății angajaților, respectiv:
- Servicii medicale de diagnostic și tratament, în aproape 700 de unități medicale proprii și partenere – acces la servicii precum medicina muncii, consultații de specialitate, analize de laborator și servicii de imagistică, într-o rețea națională de aproape 700 de locații proprii și partenere. Serviciile pot fi accesate în regim de gratuitate sau cu discount în funcție de tipul de abonament și sunt disponibile atât pentru angajați, cât și pentru familiile acestora.
- Asigurare de sănătate de grup NNCare – lansată în 2022, în urma unui parteneriat strategic cu NN, liderul pieței de asigurări de viață din România, soluția se adresează companiilor cu cel puțin 20 de angajați, atât din rândul celor care oferă deja echipei abonamente medicale MedLife, cât și din rândul clienților care intenționează să ofere această facilitate angajaților și familiei lor, ca parte a pachetului de beneficii extra-salariale. Asigurarea acoperă cheltuieli de până la 250.000 de lei pe an, în funcție de problema de sănătate, și se diferenţiază prin beneficiile pentru afecțiuni grave și prin serviciul de tip a doua opinie medicală, care oferă acces la peste 500 de medici din 90 de centre medicale de renume din străinătate.
- Servicii de wellness – adițional serviciilor medicale și asigurărilor, companiile pot opta și pentru programe de fitness disponibile în sălile SWEAT Concept, unde MedLife a devenit acționar majoritar vara trecută. Abonamentul permite accesul la cele 4 săli de sport în București, ce sunt dotate cu echipamente și tehnologii premium, iar angajații pot beneficia de programe personalizate de antrenament.
- Servicii de sănătate orală la DENT ESTET – o altă facilitate, și nu cea din urmă, este reprezentată de pachetele de servicii dentare oferite în cele 18 clinici DENT ESTET din țară. Serviciile pot fi accesate de companiile care plănuiesc să ofere această facilitate angajaților sau familiilor lor, ca parte a pachetelor de beneficii extra-salariale și prevăd un plan de prevenție, prin consultații de specialitate, reduceri semnificative pentru profilaxie și imagistică dentară și un plan de intervenție în caz de urgență medicală.
„Sănătatea este cel mai de preț lucru pe care îl avem și pe care cu toții ne dorim să îl protejăm cât mai mult. Ne bucurăm că împreună cu MedLife putem veni în sprijinul companiilor cu o soluție atât de complexă pentru starea de bine a echipei. Prin asigurarea NNCare, oferim angajaților sprijinul de care au nevoie pentru a proteja tot ce contează mai mult pentru ei și liniștea că se pot trata fără grija banilor atunci când apare o problemă medicală, ceea ce contribuie în mod direct și la încrederea în angajatorul lor, care le este astfel alături prin beneficii extra-salariale relevante pentru sănătate”, adaugă Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN.
Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați: www.medlife.ro/servicii-companii.
Articol susținut de MedLife