Sari direct la conținut

MedLife face Romania bine

Smile Media
Sistemul medical MedLife, Foto: MedLife.ro
Sistemul medical MedLife, Foto: MedLife.ro

Competenta merge dincolo de cuvinte, trebuie aratata. Un lider trebuie sa fie intr-un continuu proces de invatare, imbunatatire, dezvoltare. Inca din 2014, MedLife si-a propus un demers ambitios si extrem de provocator, odata cu pozitionarea „Facem Romania bine”.

  • Brand distins cu statutul de Superbrand*

A inceput cu „Juramantul lui Hipocrat”, prin aceasta campanie MedLife dorind sa reconfirme profesia de medic in Romania de astazi. De multe ori se uita ca medicii sunt, la finalul zilei, cei care salveaza vieti. Iar alegerea lor, drumul spre salvarea vietilor a inceput cu un juramant pe care putini il cunosc. Un juramant pe care au vrut sa-l rosteasca unei tari intregi, sa-l faca cunoscut prin vocea unui lider, liderul sistemului medical privat din Romania. Acest manifest aminteste oamenilor ce inseamna medicina si de ce doctorii merita respectul tuturor si nu in ultimul rand, le reaminteste romanilor ca sanatatea este in centrul preocuparii lor si ca doresc sa le creasca increderea in medici si in faptul ca la MedLife se face medicina de calitate.

Demersul a continuat cu „Scoala romaneasca de medicina”, campanie prin care a reamintit valorile medicinei romanesti, ca sursa de inspiratie a medicilor din MedLife, motto-ul fiind „Ei au inceput, noi continuam”. Actul al II-lea aduce in prim-plan mari personalitati ale medicinei romanesti care au scris istorie, atat in Romania, cat si la nivel mondial, sfarsitul secolului XIX, inceputul secolului XX. Ion Cantacuzino, medicul care a descoperit vaccinul antiholera, prof. Gheorghe Marinescu, fondatorul Scolii Romanesti de Neurologie, sau Thoma Ionescu, medicul care a operat primele cazuri de cancer din Romania, sunt doar trei dintre cei care si-au pus amprenta asupra medicinei mondiale.

Traseul a continuat cu un nou pas, pentru a concretiza promisiunile din cadrul Juramantului, pentru a sustine demersul de a face Romania bine. Astfel, in primavara lui 2017, MedLife a lansat campania de preventie ShareLife – Impreuna facem Romania bine, prin care abonatii au avut posibilitatea sa ofere o consultatie cuiva drag, cu o reducere de 50%, in unitatile MedLife. Prin ShareLife, liderul medicinei private din Romania a dorit sa traga un semnal de alarma romanilor, punand accent pe principalele probleme cu care se confrunta romanii: bolile cardio-vasculare, obezitatea, diabetul, nutritia, infertilitatea, patologia vascular-cerebrala fiind doar cateva dintre acestea. Din platforma online dedicata, utillizatorii au putut afla informatii despre cele mai importante probleme de sanatate ale romanilor si detalii cu privire la simptomele, cauzele, modul de actiune al acestora, dar si modalitati prin care MedLife poate oferi ajutor medical.

Demersul nu se opreste aici, MedLife continua sa faca Romania bine zi de zi, oferind pacientilor sai cele mai bune solutii la nevoile lor medicale, cu increderea si siguranta ca la MedLife vor intalni o echipa de oameni profesionisti, medici supraspecializati si tehnologie medicala de ultima generatie.

*Superbrands este organizatia mondiala care ofera prestigiosul statut de Superbrand, brandurilor evaluate de catre un juriu larg de personalitati reprezentative pentru domeniu, denumit Consiliu Superbrands, si validate de consumatori, in urma unui studiu de piata. Criteriile luate in considerare sunt Calitate, Incredere, Diferentiere pe Piata, alaturi de alti indicatori care definesc profilul de consum din diferite piete, la nivel global.

In Romania, studiul este realizat cu sprijinul IPSOS pe un esantion reprezentativ la nivel national. Brandurile prezentate in aceasta sectiune sunt distinse cu statutul de Superbrand, in urma evaluarii generale a Consiliului Superbrands, precum si a studiului realizat la nivel national in Romania, in 2017 care este axat doar pe brandurile de consum. Selectia de branduri include modele de succes in branding, marketing, comunicare si business in sectoarele lor de activitate, fiind inalt evaluate de catre public si de catre specialistii in branding, marketing si comunicare si de reprezentanti la varf ai societatii civile si ai comunitatii de afaceri din Romania.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro