Sari direct la conținut

Mercedes-Benz isi revizuieste identitatea de marca

AutoNews.ro

Dupa 18 ani, Mercedes-Benz a decis sa-si revizuiasca identitatea de marca si sa-si modifice strategia de comunicare. Noutatile vor interveni incepand de luna viitoare si vizeaza, pentru inceput, suportul pentru comunicare, primul model promovat in noul stil fiind proaspat lansata Clasa C (foto).

Astfel, la binecunoscutul logo cu steaua in 3 colturi incadrata intr-un cerc, se va renunta la reprezentarea tridimensionala (3D) in favoarea celei bidimensionale, iar sigla propriu-zisa va fi separata de numele Mercedes-Benz, acesta din urma fiind plasat, de acum inainte, in partea de jos a machetelor grafice.

Firma germana incearca astfel sa dea un plus de greutate logo-ului sau – oricum, unul dintre cele mai cunoscute si apreciate in lume. Strategia va fi aplicata pentru toate modelele din gama, atat turisme, cat si vehicule utilitare.

De asemenea, in ideea ca logo-ul va avea un rol central in reclame, acestea nu vor reprezenta, in viitor, doar modelele promovate, ci si imagini arhitecturale sau cu oameni si diverse peisaje.

integral in AutoNews.ro

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro