Sari direct la conținut

Mercedes prezinta la Geneva un concept coupe numit F800 Style

HotNews.ro

Mercedes prezinta la Geneva pe 2 martie conceptul coupe in patru usi F800 Style care da indicii despre cum va arata noul CLS. Masina poate avea propulsie hibrida, dar poate functiona si cu sofisticata tehnologie a pilei de combustibil, pe hidrogen, unde singurele emisii sunt de apa. Conceptul indica o noua directie de design a Mercedes, dar se inspira atat din modelul 300SL, cat si din modele ale marcii din anii 30′.

F800 Style are 4,73 metri lungime, iar in versiunea hibrida dispune atat de un motor pe benzina de 3,5 litri si 300 CP, dar si de unul electric ce dezvolta echivalentul a 109 CP. Masina poate merge 30 km exclusiv cu motorul electric, aceleratia e de 4,8 secunde (0-100 km/h), iar viteza maxima e de 240 km/h, in timp ce motorul electric reduce consumul mixt de carburant pana la nivelul mediu de sub 3 litri/100 km.

In varianta ce foloseste tehnologia pilei de combustibil masina functioneaza cu hidrogen, acceleratia de la 0, la 100 km/h se face in 11 secunde, viteza maxima e de 170 km/h, insa autonomia este de peste 550 km. Masina consuma 0,9 kg/100 km, echivalentul a trei litri de motorina/100 km. Mercedes a inceput testarea limitata a unei masini pe hidrogen, B Fuel Cell prezentata in premiera toamna trecuta la Frankfurt.

Opinia pe piata legata de aceasta tehnologie este ca desi nivelul de poluare e zero, costurile productiei unei masini pe hidrogen sunt inca foarte mari si in viitorul apropiat masinile electrice par mai viabile pentru consumatori.

Conceptul F800 Style da un indiciu despre o noua directie de deisgn in care Mercedes se indreapta, astfel ca o parte din elemente se vor gasi pe modelele de serie din urmatorii ani.

Anul trecut inmatricularile de masini Mercedes in Romania au scazut cu 60%, spre 1.500 de unitati.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro