Sari direct la conținut

Mesaj cu tâlc de la Coca-Cola, înainte de referendum: "nicio diferență"

HotNews.ro
Mesaj cu tâlc de la Coca-Cola, înainte de referendum: "nicio diferență"

Coca-Cola România a publicat, vineri, pe pagina sa de Facebook o imagine cu tâlc, cu doar o săptămână înainte de referendumul pentru familia tradițională. Imaginea prezintă trei perechi de sticle, cu diverse orientări, alături de mesajul „#samefeeling”.

„Noi nu vedem nicio diferență”, sună textul ce însoțește imaginea care, în două ore, a fost distribuită de peste o mie de ori și a atras zeci de comentarii, inclusiv glume de tipul: „cum explic eu copilului când vede două sticle de Cola la fel pe stradă?” sau „Cum o să-i explic eu lui ăla micu’ când vede că nu-i nicio Cola Zero?”

Mesajul a fost realizat de companie în colaborare cu McCann Worldgroup România, agenția de publicitate ce lucrează pentru această companie.

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro