Metro „a tras teapa” clientilor
La pomul laudat…
Extraordinar! Platesti doar 10% din pretul produsului! Asa si-a momit Metro Ploiesti clientii in a doua zi a noului an prin intermediul miilor de pliante publicitare impartite prin tot judetul. Practic, orice persoana care rasfoia materialul promotional era uimita de reducerile practicate din 2 pana pe 24 ianuarie 2007.
Astfel, jachetele din piele pentru doamne costau numai 11,89 de lei, fata de 118,99 de lei, iar camasile 100% din bumbac pentru barbati erau oferite la pretul incredibil de 2,49 de lei, fata de 29,74 de lei cat costau inainte de Revelion. Atrasi de reducerile ce urmau sa fie practicate, sute de ploiesteni s-au trezit marti cu noaptea-n cap pentru a beneficia de campania promotionala.
Reduceri doar pe hartie
Insa, cand au intrat in magazinul Metro, au constatat cu stupoare ca niciunul dintre produsele prezentate in oferta la preturi reduse cu 90% nu se regasea pe raft. „La opt dimineata am fost in magazin pentru a cumpara produsele din pliantul Metro pe care l-am primit la sediul firmei. Erau reduceri uriase, pentru care mi-am pastrat bani.
Cand am ajuns acolo am vazut ca majoritatea produselor de la reduceri nu era de gasit. In plus, preturile nu erau afisate, iar marfa era amestecata astfel incat era imposibil sa-ti dai seama cat costa un produs si daca acesta este la reduceri sau nu”, povesteste indignata Angelina Popescu tentativa esuata de shopping.
Singura explicatie pe care clientii Metro au primit-o de la angajatii magazinului a fost aceea ca produsele din pliante au ajuns la alte unitati din tara, mai putin la Ploiesti.
Inspectorii OPC, in control la Metro
Nemultumiti ca au batut drumul degeaba la Metro si ca au fost victimele reclamei mincinoase, mai multi ploiesteni au facut plangere la Oficiul pentru Protectia Consumatorului Prahova. Conducerea OPC a recunoscut ca s-au primit mai multe sesizari de la clientii furiosi.
„In urma inregistrarii unor reclamatii in care cumparatorii ne semnalau lipsa din magazin a produselor la preturi reduse din pliantele publicitare, s-a efectuat un control. Am cerut conducerii Metro Ploiesti sa ne prezinte situatia stocurilor de marfuri in functie de care vom lua si masurile care se impun”, ne-a declarat Corneliu Buzu, directorul OPC Prahova.
De partea cealalta, oficialii companiei Metro sustin ca vor colabora cu autoritatile de control. „Vom pune la dispozitia reprezentantilor OPC toate informatiile solicitate pentru o analiza si o concluzie obiectiva.
In masura in care vom avea noi informatii va vom tine la curent”, s-a multumit sa declare Elena Ignat, reprezentantul Departamentului de Comunicare Metro Cash & Carry Romania.