Sari direct la conținut

Michael Schmidt a devenit omul care cumpara tot mai multe business-uri auto, din cel care voia sa vanda tot in 2007

0-100.ro
Showroom Automobile Bavaria Group Baneasa, Foto: Automobile Bavaria
Showroom Automobile Bavaria Group Baneasa, Foto: Automobile Bavaria

​Marcile Opel si Volkswagen au intrat recent in portofoliul de branduri auto comercializate de firmele omului de afaceri Michael Schmidt, iar oportunitati se nasc mereu, dupa cum singur spune. Astfel, Michael Schmidt a devenit omul care cumpara tot mai multe business-uri auto aflate in dificultate si de care proprietarii lor vor sa scape, in anii 2007-2008 el insusi fiind in postura celui care ar fi vrut sa vanda tot. „Daca privesc inapoi cu ochii de acum imi dau seama ca a fost un vis… o iluzie. Nu stiu ce sa zic. Nu era posibil sa se intample” (vanzarea tuturor afacerilor din auto – n.r.), a declarat Michael Schmidt, pentru 0-100.ro, cu ocazia conferintei de bilant pe 2017.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro