Sari direct la conținut

Micro experiențele oferite de aplicațiile mobile SAP sau cum poți să-ți simplifici munca și să iei decizii mai ușor

PwC România
Andreea Bejenaru, Foto: PwC România
Andreea Bejenaru, Foto: PwC România

​Cu un telefon și o conexiune la internet, oricine poate avea azi acces la piața globală a informațiilor, a afacerilor, a învățării sau a distracției. Practic, „la un click distanță” a devenit rutină.

În același timp, telefonul a devenit principalul mod de a ne conecta cu informația de business – o informație care ne poate face câștigători dacă e ușor de accesat și folosit în procesele și deciziile de afaceri. Iar aici vorbim de aplicații și experiențele oferite de acestea pentru că, deși este extrem de util, telefonul a devenit și cea mai uzuală variantă de a pierde timp prețios. Fluxul continuu de notificări care ne solicită atenția și ne pune sub presiunea de a răspunde prompt – atât la mesajele de serviciu, cât și la cele personale – are un efect puternic asupra vieții noastre zilnice.

Iată de ce sunt importante aplicațiile mobile care nu se mai învârt în jurul notificărilor care ne umplu ecranul telefonului sau care ne deranjează în ședințe, ci care se axează pe economisirea timpului. Aplicațiile pentru soluțiile SAP pornesc de la ideea că informația centralizată trebuie să ajungă la utilizator în momentul potrivit pentru a facilita luarea unei decizii.

Fie că ești manager de proiect, te ocupi de lanțul de aprovizionare sau aștepți cu nerăbdare raportările financiare trimestriale, suita de aplicații mobile SAP îți poate ușura procesul decizional. Potrivit cercetărilor realizate de SAP, 70% dintre interacțiunile companiilor din anul 2021 au fost prin intermediul dispozitivelor mobile.

Articol semnat de Andreea Bejenaru, Manager PwC România Technology

Citește articolul integral pe blogul PwC România aici

ARHIVĂ COMENTARII