Sari direct la conținut

În sfârșit! Un drum modern care ocolește Giurgiu și duce la vamă, la Podul Prieteniei spre Ruse. CNAIR a dat ordinul de începere

HotNews.ro
Drum de legatura DN5 - Podul de la Giurgiu, Foto: Hotnews
Drum de legatura DN5 - Podul de la Giurgiu, Foto: Hotnews

Un drum nou cu câte două benzi pe sens ar urma să ocolească Municipiul Giurgiu și să facă conexiunea mai rapid între DN5 și punctul de frontieră Giurgiu și Podul Prieteniei peste Dunăre către Ruse (Bulgaria). Compania de Drumuri a dat miercuri ordinul de începere a lucrărilor a căror execuție va dura 2 ani.

„Miercuri, 21.10.2020 a fost dat ordinul de începere a lucrărilor pentru obiectivul “Drum de legătură DN5 km 60+500 – Șoseaua de Centură – Pod Prieteniei km 61+400”. În data de 20.10.2020 a fost emisă autorizația de construire cu numărul 61/20.10.2020”, anunță Compania de Drumuri.

Drumul de legătură DN 5 km 60+500 – Șoseaua de Centură – Pod Prieteniei km 61+400 în lungime 5,72 km și are ca scop principal asigurarea conexiunii rutiere între DN5 si punctul de trecere a frontierei Giurgiu.

Drumul de legătură se desprinde din DN 5, la km 56+197, printr-o intersecție giratorie și se continuă spre sud, intersectându-se cu DN 5 și DJ 507, printr-un alt sens giratoriu la km 62+404. Drumul ajunge în sensul giratoriu de la punctul vamal prin Strada Unirii, aceasta urmând a fi reabilitată la 2 benzi pe sens, cu aceeași structură ca a variantei ocolitoare.

La km 2+500 pe ambele sensuri de circulație este prevăzută o parcare cu suprafață de aproximativ 17.500 mp, cu grup sanitar, 33 spații de parcare pentru camioane şi tiruri (21,00 x 4,5m) și 35 spaţii de parcare pentru autoturisme (5,00 x 2,50 m). De asemenea, sunt prevăzute panouri antifonice pe o lungime de 1600 m pe partea dreaptă spre localitatea Remuș.

Antreprenorul este SC PORR CONSTRUCT SRL, contractul a fost semnat în noiembrie 2019, iar valoarea contractului este de 106.638.187,87 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 24 luni execuţie şi 84 luni perioada de garanție.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro