Sari direct la conținut

Noul Porsche 911 Turbo Cabrio

AutoNews.ro

Ca si 911 Turbo Coupe, Cabrioletul va fi propulsat de motorul boxer cu 6 cilindri biturbo de 3,6 litri ce dispune de turbina cu geometrie variabila (VTG). Grupul motopropulsor genereaza deja o putere maxima de 480 CP si un cuplu motor maxim de 620 Nm la 1.950 rpm.

Cu noul Pachet Sport Chrono Turbo, oferit optional, care include si o functie de overboost, pana la 680 Nm sunt disponibili pe perioade scurte. Versiunea cu transmisie manuala poate accelera de la 0 la 100 km/h in exact 4 secunde.

Cu transmisia Tiptronic S, timpul poate fi redus pana la 3,8 secunde. Ambele versiuni pot atinge o viteza maxima de 310 km/h.

Consumul de combustibil pentru 911 Turbo cabriolet este de 12,9 l/100 km – o valoare exemplara intr-un mediu foarte competitiv.

In ciuda ranforsarilor specifice unui cabriolet, acoperisului complet automat si protectiei la rasturnare din spatele scaunelor spate, versiunea deschisa a lui 911 Turbo cantareste cu doar 70 kg mai mult decat Coupe-ul.

Acoperisul soft-top usor, realizat din trei straturi, care poate fi deschis sau inchis complet in doar 20 secunde, contribuie la obtinerea unui centru de greutate coborat.

Impreuna cu trenul de rulare care este ajustat la nevoile specifice unui cabrio, ce include suspensia activa Porsche Active Suspension Management (PASM) oferita standard,

noul 911 Turbo Cabriolet ofera performante sportive la condus tipice pentru un Porsche 911 ca si o siguranta extrema la condus cu caracteristici atractive de condus.

Cu un coeficient aerodinamic de 0,31, 911 Turbo Cabrio este la nivelul modelelor coupe. Impreuna cu spoilerul spate, care iese automat in afara la peste 120 km/h, avand o cursa cu 30 mm mai mare ca in cazul versiunii Coupe,

modelul 911 Turbo cabrio este singurul model cabrio de serie care genereaza o forta negativa la puntea spate.

Integral in AutoNews

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro