Noul sponsor principal al Nationalei isi lanseaza prima campanie publicitara: "Tragi de timp sau tragi la poarta?"
Prima campanie publicitara a Ursus de cand a devenit sponsorul principal al Nationalei Romaniei a debutat vineri, cu o zi inaintea meciului cu Serbia din preliminariile CM 2010. Vedetele campaniei – intitulata „O noua atitudine pentru Echipa Nationala” – sunt jucatorii Mutu, Marica, Tamas si Goian (suspendat pentru meciul de sambata seara).
Ursus, care de la inceputul anului a inlocuit Bergenbier ca sponsor principal al Nationalei, urmareste sa impuna o „atitudine pozitiva, fara huiduieli si fluieraturi, fara scuze, superstitii si tribune goale”, sustine producatorul de bere intr-un comunicat prin care anunta lansarea campaniei publicitare.
In noile reclame, jucatorii Nationalei apar cu doua fete, alba si neagra, fiecare dintre ei jucand impotriva sa. In prima ipostaza, ei „trag pe poarta”, „alearga in atac”, „joaca la victorie” si „numara ocaziile”, iar in a doua „trag de timp”, „alearga in aparare”, „joaca la egal” si „numara ratarile”.
Reprezentantii companiei si cei ai agentiei de publicitate care a realizat reclamele, Publicis Romania, explica aceasta abordare prin nevoia de a motiva suporterii sa aiba o atitudine pozitiva: „prima victorie ar fi ca suporterii Nationalei sa incurajeze pana la final, nu pana la finalul primei reprize”, spune Razvan Capanescu de la Publicis Romania.
Campania publicitara se va desfasura pe TV, in online, in presa scrisa si outdoor. Spotul va fi difuzat pe posturile de televiziune incepand de sambata, el putand fi vizionat, vineri, pe site-ul ursusfotbal.ro.