Întreb BT: Rentabilitatea unui magazin online. Care sunt avantajele și de ce business-ul meu ar trebui să aibă o prezență online? Doi specialiști au răspuns întrebărilor antreprenorilor
De ce să-mi duc afacerea și în mediul online? Cum aleg o platformă de eCommerce potrivită business-ului meu? Ce investiții presupune această decizie? Cum reușesc să ajung cât mai repede la clienții mei? Doi specialiști au răspuns întrebărilor antreprenorilor
Invitați la întâlnirea online ”Întreb BT”:
- Marius Flore – Director Digital Omnichannel Services. Marius are o experiență de 19 ani în Banca Transilvania, acoperind pe rând arii din zona business-ului de carduri cum ar fi în cele legate de implementarea sistemului de carduri în Banca Transilvania, administrarea disputelor și a fraudelor din carduri, dezvoltarea rețelei de comercianți acceptatori a cardurilor la plată prin intermediul POS-urilor și a soluțiilor de tip ecommerce, dezvoltarea și implementarea platformelor de online banking BT24 (internet și mobile banking), iar în ultimii 2 ani exclusiv în zonă de dezvoltare de servicii și platforme digitale cu scopul de a acoperi pe bază interacțiunii digitale/ online nevoile clienților noștri.
- Sergiu Babasan – Business developer și Cofondator Blugento. Sergiu activează de peste 10 ani în domeniile IT și vanzări și a condus mai multe proiecte software înainte de a se implică în Blugento România. Blugento are în prezent peste 300 de clienți în portofoliu și oferă o gamă completă de servicii de ecommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.
Cei doi specialiști vor răspunde la întrebări pe următoarele teme, legate derentabilitatea unui magazin online.
- care sunt provocările deschiderii unui magazin pe o platformă de eCommerce?
- cum aleg soluția de eCommerce potrivită business-ului meu?
- cum deschid un magazin online dar mai ales, cum reușesc să ajung cât mai repede la clienții mei?
- de ce am nevoie pentru a duce în online afacerea mea din offline?
- cât costă deschiderea și mentenanța unui magazin online?
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro