Sari direct la conținut

O campanie Prima TV indeamna publicul sa se implice in cautarea minorilor disparuti

HotNews.ro

Prima TV a inceput, luni, o campanie de mediatizare a problematicii copiilor disparuti din Romania, anunta un comunicat al postului. Sub indemnul „Stop indiferentei”, jurnalul de stiri – Focus va prezenta, in fiecare zi, cazuri impresionante si masuri care pot fi luate pentru a preveni disparitia copiilor.

Cu aceasta campanie, Prima TV isi propune sa traga un semnal de alarma si sa determine o implicare cat mai larga a publicului in efortul de cautare a minorilor disparuti, pentru a creste, astfel, sansele ca acestia sa fie gasiti si recuperati.

Potrivit comunicatului, in dosarele politiei exista, in prezent, peste 300 de cazuri nerezolvate. Cei mai multi dintre ei au varste cuprinse intre 11 si 18 ani si pleaca de acasa din cauza violentei in familie, a depresiei si uneori a teribilismului exagerat.

Tot astazi, la Palatul Parlamentului a avut loc o conferinta de presa prilejuita de lansarea numarului european 116.000 pentru copiii disparuti. Numarul a fost lansat simultan in 10 tari: Belgia, Franta, Grecia, Ungaria, Italia, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia si Romania.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro