O noua agentie Saatchi&Saatchi va fi infiintata in cadrul grupului Publicis, de la 1 ianuarie 2015
O noua agentie de publicitate Saatchi&Saatchi se va dezvolta in cadrul grupului Publicis Romania, de la 1 ianuarie 2015, dupa ce brandul Saatchi&Saatchi a fost transferat de la agentia condusa de Radu Florescu la Publicis Groupe. „Avem responsabilitatea sa oferim clientilor internationali Saatchi&Saatchi cel putin standardul la care se asteapta si implicit sa crestem si sa dezvoltam agentia si brandul Saatchi & Saatchi. Vom forma o echipa noua care sa raspunda acestor obiective”, a spus pentru HotNews.ro Teddy Dumitrescu, country chairman Publicis Groupe Romania.
- Grupul local de comunicare Centrade, condus de Radu Florescu, si grupul global Publicis Groupe au anuntat marti ca de la 1 ianuarie 2015 brandul Saatchi&Saatchi va fi transferat catre o noua entitate legala, Lion Communication S.A., unde Publicis Groupe este unic actionar. Aceasta entitate va reuni brandurile Publicis, Leo Burnett si Saatchi&Saatchi – numele principalelor agentii de publicitate ale grupului international Publicis, active si pe piata romaneasca. Agentia care a functionat timp de doua decenii sub numele Saatchi, sub conducerea lui Radu Florescu, va continua sa functioneze in mod independent cu un alt nume, in afara afilierii de pana acum la reteaua internationala de publicitate Saatchi. Grupul global de comunicare nu era actionar majoritar in agentia romaneasca, asa cum e cazul celorlalte companii aflate acum sub umbrela Publicis.
- Anuntul de marti nu a precizat ce se va intampla cu brandul Saatchi sub umbrela Publicis.
Intrebat de HotNews.ro ce va face grupul Publicis cu brandul Saatchi&Saatchi, Teddy Dumitrescu a aratat:
- „Avem responsabilitatea sa oferim clientilor internationali Saatchi & Saatchi cel putin standardul la care se asteapta si implicit sa crestem si sa dezvoltam agentia si brandul Saatchi & Saatchi. Vom forma o echipa noua care sa raspunda acestor obiective.” El a precizat ca noua agentie va fi operationala de la 1 ianuarie 2015.
- „Sub umbrela Publicis Groupe vom dezvolta in continuare in Romania agentiile Publicis, Leo Burnett si Saatchi & Saatchi dar si Starcom MediaVest Group si Optimedia sau MSLGroup The Practice – divizia noastra de PR, iLeo sau Arc, Publicis Dialog, Publicis Modem si Publicis Events. Publicis Groupe Romania intra in anul 2015 cu planuri mari si cu o echipa ce va depasi 300 de oameni. Cel mai puternic pol creativ sub un singur acoperis. 11 echipe si culturi total separate, fiecare cu managementul ei, fiecare cu obiectivele ei. Un grup cu focus pe comunicarea digitala, zona cu crestere importanta in Romania dar si o directie strategica pentru Publicis Groupe. Un grup cu radacini locale puternice si diverse, dar cu standarde si resurse internationale.”
- intrebat despre viitorul unor branduri conexe, precum Saatchi&Saatchi X sau Saatchi&Saatchi PR: „Saatchi & Saatchi Romania se va dezvolta in functie de strategia regionala, strategia locala si fireste de cerintele clientilor din Romania. Avem in grup agentii ce acopera zona de brand experience si shopper marketing (Publicis Dialog si Arc) sau de PR (MSLGroup The Practice) pe care le vom dezvolta in continuare.„
- „Legat de planuri si pasi clari pentru dezvoltarea Saatchi & Saatchi in Romania o sa revenim cu detalii in 2015.”
- intrebat despre motivele incetarii colaborarii cu agentia de publicitate condusa de Radu Florescu: „Strategia Publicis Groupe este sa consolideze managementul strategic si administrativ al agentiilor prezente pe pietele mici si medii. Un standard de raportare unic, o echipa administrativa comuna si mai puternica care sa deserveasca toate agentiile grupului. Acelasi lucru s-a intamplat in aproape toate pietele din Europa Centrala si de Est, de exemplu”.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro